مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

ورزش باید با فرهنگ ناب اسلامی عجین باشد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۹۲۲۷۴
ورزش باید با فرهنگ ناب اسلامی عجین باشد
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت:‌ توسل ورزشکاران ما به ائمه اطهار افتخار بزرگی و باید ورزش با فرهنگ ناب اسلامی عجین باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در مراسم پایانی همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی با تقدیر از تولیت آستانه مقدسه جمکران، دستگاه های انتظامی، امنیتی و کلیه ارگان های که در برگزاری این همایش حضور داشتند سخنان خود را آغاز و اظهار داشت:‌ این همایش با هدف تجدید بیعت با امام زمان(عج) وهمزمان با سالروز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) برنامه ریزی و برگزار شد.

وی یکی از اهداف این اداره کل را انجام تمامی امور با برنامه ریزی دانست و عنوان کرد: بیش از پنج همایش تا به امروز در سطح استان قم برگزارشده است و سعی داریم در آینده نیز این روند را ادامه دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که توسل ورزشکاران ما به ائمه اطهار افتخاری بزرگ است و باید ورزش با فرهنگ ناب اسلامی عجین باشد تصریح کرد:‌ ورزش در اصل خود به نوعی یک فعالیت فرهنگی است و در ادامه به عنوان راهی برای رسیدن به سلامت جسمانی و روحی است.

عابدی افزود: با توجه به افزایش سطح آگاهی و رغبت مردم به ورزش کردن ، ما نیز در سال های اخیر رشد بسیار خوبی را در توسعه ورزش عمومی داشته ایم و تجهیز سالن های ورزشی در کنار پارک ها در استان قم در این امر تاثیر بسزایی داشته است.

وی با طرح این مطلب که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مردم را به سمت ورزش عمومی فراخوانده اند گفت:‌ هرکسی که به ورزش رو بیاورد می تواند در راه عبودیت خدا و آرمان های ایران اسلامی به شایستگی انجام وظیفه کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد:‌ پرداختن به مقوله ورزش موجب خواهد شد که ابعاد گوناگون سلامتی برای جامعه تبیین شود که علاوه بر این که آرامش روحی روانی ورزشکاران را موجب می شود در سطح جامعه و خانواده ها تسری پیدا می کند.

عابدی نقش ورزش را در ارتقای سطح فرهنگی جامعه موثرتر دانست و بیان کرد: اگر فهم این مهم که ورزش سدی است در مقابل تهاجمات فرهنگی و مانعی است در مقابل مشکلات جسمی در جامعه نهادینه شود، بدون شک همه بخش ها به درستی اداره خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز