رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد:

محمودآباد قهرمان کیک بوکسینگ جوانان مازندران

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۱:۰۴:۳۵
کد خبر: ۴۹۲۳۱۵
محمودآباد قهرمان کیک بوکسینگ جوانان مازندران
تیم محمودآباد قهرمان رقابت های جوانان کیک بوکسینگ استان مازندران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ مسعود یوسفی، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد، در مصاحبه با خبرنگار برنا از کسب مقام قهرمانی تیم کیک بوکسینگ محمودآباد در  ششمین دوره مسابقات انتخابی کیک‌ بوکسینگ جوانان مازندران  یادبود مرحوم اسفندیار یوسفی نژاد در چمستان خبر داد.

یوسفی با اشاره به حضور چشمگیر تیم ها در این دوره از مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت بیش از 130 فایتر در قالب 16 تیم از  هیات ورزش های رزمی ساری، قائمشهر، بابل، لاله آباد، امیرکلا، فریدونکنار، سرخرود، آمل، محمودآباد، نور، چمستان، نوشهر، چالوس،تنکابن،عباس آباد ورامسر در هشت وزن در سالن ورزشی چمستان برگزار شد.

رئیس اداره و ورزش جوانان محمودآباد گفت: تیم محمودآباد که با 8 ورزشکار در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود توانست با کسب دو مدال طلا و یک نقره و یک برنز با اقتدار به مقام  قهرمانی رده جوانان  دست پیدا کند.

وی ادامه داد: در رده بزرگسالان تیم محمودآباد با کسب دو مدال طلا بعد از تیم های بابل و نوشهر سوم شد.

مسعود یوسفی در پایان افزود: در مجموع تیمی تیم های بابل،محمودآباد و نوشهر با کسب 26، 24 و 22 امتیاز  بر سکوی اول تا سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.

نفرات مدال آور شهرستان به شرح ذیل می باشد:

جوانان:

45- کیلوگرم: میلاد توکلی(برنز)

50- کیلوگرم: سجاد علوی(طلا)

55- کیلوگرم: سجاد محمدی(طلا)

60- کیلوگرم: شایان سرائیان(برنز)

بزرگسالان:

60- کیلوگرم: شایان حیدری (طلا)

65- کیلوگرم: ایمان علیپور (طلا)

گفتنی است نفرات اول و دوم این رقابت ها و نفرات منتخب از سوی کمیته فنی به اردوی غیر متمرکز و متمرکز کیک بوکسینگ هیات استان دعوت خواهند شد تا برای حضور پرقدرت در رقابت های کشوری و انتخابی تیم ملی بهمن ماه امسال اعزام شوند

این مسابقات به مدت دو روز در سالن ورزشی شهر چمستان با حضور نماینده مجلس، رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور، رئیس هیأت رزمی استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز