در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور «امید» زنان؛

دختران پایتخت در جایگاه سوم کشور ایستادند

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۹۲۴۶۵
دختران پایتخت در جایگاه سوم کشور ایستادند
با اتمام رقابتهای قهرمانی کشور جوانان(امید)در گروه زنان،تیم منتخب استان تهران با کسب یک طلا،دو نقره و دو برنز با ۴۴ امتیاز در جایگاه سوم کشور ایستاد.

به گزارش خبر گزاری برنا دراستان تهران؛ن خستین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان «امید» در گروه زنان با حضور ۱۷۲ تکواندوکار در قالب ۲۸ تیم از ۲۷ استان  در مجموعه ورزشی «تختی» زرین شهر اصفهان دقابقی پیش به پایان رسید و تیم منتخب استان تهران با کسب یک نشان طلا،دو نقره و دو برنز عنوان سومی کشور را بدست آورد.

در این دوره از رقابتها، ناهید کیانی در وزن دوم  حریفانی  از کرمان،مازندران ،فارس و البرزاز پیش رو برداشت و به نشان طلا دست یافت،پونه فرجی در وزن سوم با شکست حریفانی از همدان،اصفهان،آذربایجان شرقی به نشان نقره دست یافت،فاطمه اموری در وزن چهارم حریفانی از لرستان،فارس،خوزستان،کردستان را شکست داد و  به نشان نقره دست یافت،وزن پنجم مهتاب کیانی با شکست رقبای از گلستان و فارس در جایگاه سوم ایستاد و هانیه شریعتی در وزن چهارم با پیروزی مقابل مازندران و اصفهان به مدال برنز رسید.

گفتنی است تیم منتخب دختران استان تهران با حضور اعظم درستی( سرمربی)،معصومه محمدیان،ریحانه محمدی (مربیان) و فرانک نظریان (سرپرست) در این رقابتها حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز