به همت هیئت صاحب الزمان ورامین :

سومین دوره مسابقات فوتسال مدافعین حرم در ورامین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۶:۴۴
کد خبر: ۴۹۳۰۶۸
سومین دوره مسابقات فوتسال مدافعین حرم در ورامین  برگزار شد
سومین دوره مسابقات فوتسال جام مدافعان حرم ورامین به همت هیئت صاحب الزمان ورامین برگزار گردید

به گزارش  خبرگزاری برنا از استان تهران  ، این مسابقات به همت هیئت صاحب الزمان ورامین و حضور مسئولان شهرستان از جمله بهمن رستمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، جعفر اردستانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین ، فتح الله فرجی عضو شورای اسلامی شهر ورامین ، علی تاجیک مسئول امور وررزش اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و میهمان ویژه این مسابقات محمد طاهری عضو سابق تیم ملی فوتسال ایران برگزار شد .

مسابقات در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی و با حضور 9 تیم در طول سه روز برگزار شد و در نهایت تیم هیئت صاحب الزمان مقام اول ، ولیعصر مقام دوم و تیم شهید فرجی بر سکوی سوم بایستد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این مسابقات گفت : برگزاری چنین مسابقاتی به پیشرفت فرهنگی و ورزشی شهرستان کمک بسیاری کرده و باعث می شود جوانان ما در مسیر درستی قرار بگیرند .

بهمن رستمی ادامه داد : باید سعی کنیم سالن های ورزشی ما همیشه در حال برگزاری چنین مسابقاتی باشد تا شور و هیجان در بین جوانان وجود داشته باشد زیرا جامعه سالم نیازمند جوانان سالم می باشد و این خود بسیار مهم و حیاتی است .

ایشان در پایان از زحمات حسین احمدی پویا و مصطفی تاجیک سرپرست مسابقات و مرتضی نامجو مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال شهرستان ورامین و داوران مسابقات حسین شیرازی ، حمید خراسانی ، محمد باجمانلو رستمی ، سعید رحیمی ، مهدی میرحیدری و مهدی سلطانیان و همچنین از حمید سمیعی مسئول سالن جهان پهلوان تختی ، حمید تاجیک ، ابراهیم شیرازی ، علی اصغر سیادست و حسین قمی برای کمک به برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز