مدیرکل اطلاعات جنوب تهران:

امنیت حاکم در ایران مدیون خون شهدا و فداکارانی فرزندان غیور ایرانی است

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۵:۳۹
کد خبر: ۴۹۵۷۶۸
امنیت حاکم در ایران مدیون خون شهدا و فداکارانی فرزندان غیور ایرانی است
متقی گفت : اگر امروز در کشور ایران امنیت خوب و مطلوبی حکم فرماست، مدیون خون شهدا و مرهون فداکاری فرزندانی است که در نقاط مختلف جهان خصوصا در حلب و موصل در حال جهاد با دشمن خونخواری هستند که مدتهاست منطقه را به آشوب کشیده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، آئین تجلیل از خادمین ستاد اربعین حسینی با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری، جانشین سپاه سیدالشهدا(ع)، فرماندهان سپاه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) و حضرت روح الله(ره)، معاونین فرماندار، بخشداران، شهرداران تابعه و روسای ادارات شهرستان در تالار خدمت فرمانداری برگزار شد.

مدیر کل اطلاعات جنوب تهران گفت: کسانی که در حوزه های امنیتی و خدمت رسانی در مراسم پیاده روی اربعین به زائرین امام حسین(ع) خدمت کردند شامل لطف بیکران الهی شده اند که باید قدر این نعمت خدادادی را دانست و  برخی از مامورین امنیتی در دنیا تلاش می کنند تا سلاطین ظلم به امور شخصی و واهی خود برسند اما در ایران خیلی از مامورین امنیتی تلاش و فعالیت شبانه روزی می کنند تا به زوار امام حسین (ع) خدمت کنند که این خود یک توفیق الهی است.

وی در ادامه افزود: خباثتی بالاتر و بدتر از اینکه عده ای به زنان و کودکان مظلوم رحم نمیکنند در دنیا پیدا نمی شود و دشمنان اسلام بعد از حلب و دیگر مناطق جنگ زده با تغییر آرایش در مناطق دیگر دنیا به خباثت خود ادامه می دهند و مردم مومن، متدین و مذهبی را در اماکن مذهبی مورد هجوم قرار می دهند و به شهادت می رسانند.

وی در پایان با تشکر از فرماندار شهرستان ری به دلیل نقش سازنده وی در هدایت دستگاه ها و نهادهای شهرستان گفت: بحمدلله در شهرستان ری مجموعه ای منسجم و متحد در کنار یکدیگر در حال خدمت رسانی به مردم هستند و این نیز از توفیقات الهی است که باید قدردان آن باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز