شهردار منطقه ۲۰:

مراکز مهارت آموزی کوثر و ایجاد فرصت های شغلی جدید ویژه معلولین در شهرستان ری افزایش می یابد

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۹۵۷۷۲
مراکز مهارت آموزی کوثر و ایجاد فرصت های شغلی جدید ویژه معلولین در شهرستان ری افزایش می یابد
شهردار منطقه20 در راستای بهره مندی از توانمندیهای معلولین گفت: به منظور فراهم سازی زمینه شغلی برای معلولین، یکی از مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه ۲۰ ویژه این افراد فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، جلسه بررسی مجموعه اقدامات مدیریت شهری  در خصوص معلولین با حضور مشاور شهردار تهران در امور توان یابان و هیئت همراه، شهردار منطقه 20، معاونین اجرایی و مدیران ارشد شهرداری  برگزار شد.

در این جلسه سید احمد صفوی گفت: مراکز مهارت آموزی کوثر و ایجاد فرصت های شغلی جدید ویژه معلولین در شهرستان ری رشد قابل قبولی دارد و افزایش پیدا خواهد کرد و زمینه های شغلی این مرکز کارآفرینی تولید عرقیات گیاهی و صنایع چوب است و فرصت های شغلی جدید در زمینه های پرورش گل و گیاه و بسته بندی خشکبار پیش بینی شده است که به زودی به بهره برداری می رسد.

وی مناسب سازی معابر و مسیرهای دسترسی داخل بوستان ها، جانمایی تجهیزات ورزشی مناسب با معلولین و نصب بالابر در منازل معلولین ضایعات نخاعی را از مهمترین اقدامات مدیریت شهری برای سهولت تردد اقشار خاص جامعه برشمرد و گفت: به دنبال درخواست معلولین ضایعات نخاعی و تدبیر شهردار تهران، فعالیت انجمن ضایعات نخاعی شهرری نیز به تازگی آغاز شده است تا مسائل و مشکلات مربوط به این افراد به سهولت پیگیری و بررسی شود.

شهردار رسیدگی به خانواده هایی که دارای چند فرزند معلول هستند را از دیگر اولویت های مدیریت شهری عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه دکل های برق فشار قوی در چند محله شهرری از مهمترین موارد تهدید کننده سلامتی شهروندان است، پیشنهاد می شود با تدابیر مناسبی سازمان های متولی امر در صدد رفع این مشکل بر آیند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز