استاندار کرمان خبر داد:

حمایت استانداری کرمان از طرح های عمل گرایانه در توسعه فرهنگ نماز

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۱:۱۶
کد خبر: ۴۹۶۱۵۲
حمایت استانداری کرمان از طرح های عمل گرایانه در توسعه فرهنگ نماز
نماینده عالی دولت در استان کرمان گفت: در صورت ارائه طرح ویژه و عمل گرایانه از سوی پژوهشگران و نخبگان برای گسترش فرهنگ نماز ، بودجه لازم برای اجرای آن را اختصاص خواهیم داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در نشست شورای اقامه نماز استان کرمان با تاکید بر اینکه باید راهی برای افزایش نمازخوان ها پیدا و زمینه ای را فراهم کرد که موج موج جوانان برای نماز حضور یابند، ادامه داد: خوشبختانه نهضت ساخت مسجد در کشور فراگیر است و تلاش می کنیم این فرهنگ را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه نماز امری واجب و پذیرفته شده در زندگی مردم است، اظهار داشت: در سفرهای شهرستانی از نمازخانه های بین راهی بازدید می شود و در حال حاضر نمازخانه های بین راهی خوبی در این استان وجود دارد.

استاندار کرمان گفت: بازدید از نمازخانه های بین راهی باید در دستور کار مدیران باشد تا در صورت وجود نقایص، برای حل آنها اقدام شود.

رزم حسینی، یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی را ترویج فرهنگ نماز عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه رفع آسیب های اجتماعی در سطح کشور مورد تاکید ویژه قرار گرفته می توان با توسعه فرهنگ نمازدر این راستا قدم های اساسی برداشت.

وی بیان کرد: طرح نجات برای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد،فساد و ... در یکی از محلات کرمان اجرایی شده که نتابج بسیار خوبی را به دنبال داشته است و منتظر هستیم پس از رفع نواقص احتمالی، آن را در سایر شهرستان ها توسعه دهیم.

استاندار کرمان ادامه داد: اماکنی در مدارس، دانشگاه ها، پایانه ها و سایر نقاط ایجاد شده و دولت نیز در حد توان خود بودجه هایی را برای گسترش نمازخانه ها اختصاص داده است و باید روش هایی را برای جلب جوانان به نماز اجرایی کنیم.

رزم حسینی یادآور شد: بودجه دولتی برای ساخت مصلاها در سال جاری رشد سه برابری داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز