سرپرست اداره ارشاد شهرستان ورامین مطرح کرد :

انجمن های فرهنگی و هنری ورامین اماده اجرای برنامه در دهه فجر/ راه اندازی مجدد خانه فرهنگ شهرک مدرس

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۷:۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۹۶۲۷۶
انجمن های  فرهنگی و هنری ورامین اماده  اجرای برنامه در دهه فجر/ راه اندازی مجدد خانه فرهنگ  شهرک مدرس
سعید طاهری از اغاز برنامه ریزی برنامه های دهه فجر در حوزه فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،سرپرست اداره ارشاد شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار برنا گفت:  شهرستان ورامین از دیرباز به عنوان یکی از شهرهای فرهنگی و هنری استان تهران مطرح بوده و هنرمندان زیادی از این خطه به فرهنگ و هنر کشور معرفی شدند.

 سعید طاهری افزود:  امروز شهرستان ورامین از لحاظ تشکیل انجمن های هنری و فرهنگی و  فعالیت انها در طول سال در وضعیت مناسبی قرار دارد و اکثر انجمن ها در طول سال چندین برنامه  برگزار می کنند.

 وی افزود:  اداره ارشاد شهرستان ورامین  در حال با توجه به  عضویت در ستاد دهه فجر و ریاست کمیته فرهنگی در این ستاد مشغول برنامه ریزی و رایزنی با انجمن های فرهنگی و هنری برای برگزاری برنامه های متنوع در دهه فجر است.

 وی تاکید کرد: برنامه های فرهنگی  دهه فجر در شهرستان ورایمن در راستای سیاستهای و اهداف سازمانی وزارت ارشاد و با توجه به همکاری این اداره با سایر نهادها و ارگان ها  خواهد بود و قطعا از سالهای گذشته سطح برنامه ها از لحاظ کمی و کیفی افزایش خواهد داشت.

سر پرست اداره ارشاد  شهرستان ورامین بیان داشت:  در دهه فجر امسال در بخش های تئاتر ، هنرهای تجسمی  شامل خوشنویسی و نقاشی و عکس و فیلم کوتاه  برنامه های اجرا خواهد دشد و سعی می شود  این برنامه ها رقابتی نیز باشد

 حل مشکل  خانه فرهنگ شهرک مدرس ورامین

 طاهری با اشاره به اختصاص بودجه برای تعمیرات و تجهیز خانه فرهنگ شهرک مدرس ورامین گفت: مجتمع فرهنگی  و هنری ژولیده نیشابوری در شهرک مدرس به  دلیل برخی مشکلات نیازمند بهسازی و تعمیرات بود که این امر با حمایت فرماندار ورامین و اختصاص  بودجه انجام شد و هم اکنون برخی از انجمن های هنری و فرهنگی کلاس های خود را در این مجتمع انجام می دهند

سر پرست اداره ارشاد  شهرستان ورامین افزود:  در بخش های بازیگری تئاتر،  خوشنویسی ،عکاسی   در این مجتمع  کلاس برگزار می شود و به زودی جلسات شعر خوانی نیز با حضور علاقه مندان انجام می شود.

 وی در خصوص هزینه های  کلاس ههای این مجتمع گفت:  با توجه به قرار گرفتن این مجتمع در حاشیه شهر ،هزینه های  کلاس های هنری و فرهنگی نسبت به مرکز شهر کاهش چشمگیری دارد  و حتی برخی کلاس ها رایگان است.

طاهری در پایان گفت: توسعه فرهنگی و هنری در سطح منطقه از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز