بهمن رستمی خبر داد:

آغاز ساخت ورزشگاه ۵ هزار نفری ورامین

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۵:۵۱
کد خبر: ۴۹۶۹۳۱
آغاز ساخت ورزشگاه ۵ هزار نفری ورامین
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از اغاز مجدد فعالیت ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری در شهرستان ورامین خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،  سر پرست اداره ورزش و جوانان ورامین به خبرنگار برنا گفت: شهرستان ورامین از کانون های اصلی فوتبال استان تهران است و هم اکنون تیم فوتبال کاوه شهرداری ورامین در لیگ دسته سه کشور به عنوان نماینده استان تهران حضور دارد.

 بهمن رستمی افزود: باشگاه های فوتبال در رده های سنی مختلف با مربیان اموزش دیده در سطح شهرستان در حال معرفی بازیکن به تیم های فوتبال شهرستان هستند و لیگ فوتبال ورامین نیز به صورت مرتب در چند دسته در حال اجرا است.

 وی با اشاره به نبود امکانات از جمله زمین چمن فوتبال  در ورامین گفت:  زمین چمن ورزشگاه تختی ورامین بیش از 40 سال عمر دارد و به همین منظور سالهای گذشته   تصمیم گرفته شد یک مجموعه ورزشی بزرگ با ظرفیت 5 هزار تماشاگر در ورامین ساخته شود .

 سرپرست اداره ورزش و جوانان ورامین تصریح کرد: در نهایت این زمین تحویل داده شد اما چندین سال به دلایل حقوقی ساخت ورزشگاه متوقف شد که  با حمایت اداره کل ورزش استان تهران روز گذشته زمین ورزشگاه تحویل پیمانکار شد.

رستمی با اشاره به مشخصات  این ورزشگاه گفت: این ورزشگاه در مساحتی بالغ بر 5 هکتار در فاز ابتدایی ان سکو ، زمین چمن  رختکن و دیوار کشی ان انجام خواهد شد و هزینه ساخت ان بالغ بر  دو میلیارد و ششصد میلیون تومان خواهد بود.

 سرپرست اداره ورزش ابراز امیداوری کرد مراحل ساخت ورزشگاه 5 هزار نفری ورامین بدون وقفه انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز