استقبال ۲۵۰ نوجوان چنارانی از جشنواره همگانی استعدادیابی جودو

۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۹۷۱۳۲
استقبال ۲۵۰ نوجوان چنارانی از جشنواره همگانی استعدادیابی جودو
صبح امروز جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در رشته جودو در سالن ورزشی تختی شهرستان چناران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از چناران، مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه برگزاری این جشنواره، گفت: در این جشنواره استعدادیابی حدود 250 دختر و پسر 9 تا 12 سال شرکت کردند که امیدوارم از این تعداد استعدادهای متعددی انتخاب و شناخته شوند.

کوروش صبوریان افزود: با وجود کوچک بودن شهرستان چناران، خوشبختانه استقبال بسیار خوبی صورت گرفته که این مساله نشانگر علاقه بالای مردم چناران به ورزش جودو است.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی و به خصوص چناران قطب جودو کشور است، به طوری که قهرمانان بسیار خوبی از چناران به مسابقات کشوری، بین المللی و المپیک اعزام شده اند و برای استان افتخار آفریده اند.

صبوریان عنوان کرد: افراد شناخته شده در این جشنواره به تیم های استانی و کشوری معرفی می شوند.

رییس کمیته جشنواره استعدادیابی ورزشی اظهار کرد: امیدوارم تمامی کسانی که امروز در اینجا حضور پیدا کردند، برای رشد و ارتقای ورزش استان خراسان رضوی به خصوص رشته جودو تلاش نمایند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از قهرمانان ورزشی شهرستان چناران، تقدیر و تشکر به عمل آمد و به شرکت کنندگان حاضر در این جشنواره جوایزی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز