فرماندار ورامین گفت:

والیبال صالحین با ظرفیت مردم ورامین حمایت خواهد شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۲:۱۸
کد خبر: ۴۹۷۲۹۷
والیبال صالحین با ظرفیت مردم ورامین حمایت خواهد شد
یوسفی گفت: منابع مالی تیم والیبال صالحین با کمک مردم شهرستان ورامین تأمین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان تهران ،محمدرضا یوسفی در اولین جشنواره ملی شب های یلدایی که با حضور مردم و مسئولان شهرستان ورامین در سالن تختی این شهرستان برگزار شد، گفت: بعضی از مؤسسات مالی به من پیشنهاد کردند اگر امتیاز تیم را به ما واگذار کنید 100 میلیارد تومان می خریم اما گفتم این امکان ندارد و تیم متعلق به ورامین است.

وی به عزم جدی خود در حمایت از تیم والیبال صالحین اشاره کرد و گفت: اگر برخی کوتاهی کنند و یا بترسند ما با گدایی هم شده این این تیم را اداره می کنیم.

یوسفی با اشاره به ضعف برخی از دستگاه های اداری و اجرایی ورایمن در جلب اعتماد مردم، اظهار داشت: چند روز پیش مغازه داران ورامین نزد من آمدند وگفتند که 11 هزار واحد صنفی در ورامین فعال هستند و همه آنها حاضرند ماهیانه 14 تا 15 هزار تومان به تیم صالحین اختصاص دهند.

وی ضمن بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود در مردم شهرستان بهره برد، افزود: از این محل 2 میلیارد و 500 میلیون تومان عاید می شود که این بخش اعظمی از مشکلات تیم را حل می کند.

یوسفی با بیان این مطلب که تیم صالحین افتخار ورامین است و برای آن زحمت فراوانی کشیده شده، تصریح کرد: 90 هزار خانوار در ورامین داریم، اگر 30 هزار خانوار هم به کمک والیبال شهر بیایند و ماهیانه 14 تا 15 هزار تومان بدهند همه مشکلات ورزشی و هنری شهر حل خواهد شد.

وی از مردم خواست تا به مسئولان اعتماد کنند و گفت: تا جایی که در توان داریم حاضریم به در تک تک خانه ها و مغازه های شهر برویم و از آنها کمک بخواهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز