قائم سازمان همیاری شهرداریهای استان عنوان کرد:

توسعه زیرساختی گردشگری در شهر قدمگاه، یک فرصت خوب برای سرمایه گذاران

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۸:۰۸
کد خبر: ۴۹۷۵۴۰
توسعه زیرساختی گردشگری در شهر قدمگاه، یک فرصت خوب برای سرمایه گذاران
قائم سازمان همیاری شهردار یهای خراسان رضوی اظهار کرد: بازدید میلیون ها زائر و گردشگر مذهبی از شهر های قدمگاه و درود، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری و حضور فعالان اقتصادی حوزه گردشگری در این منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسماعیل نورمحمدی با اشاره به سفر روز گذشته خود به شهرهای ملک آباد، قدمگاه و درود، گفت: مذاکرات و گفتگوهای خوبی با شهرداران این شهرها در خصوص همکاری و تعاملات مشترک جهت استفاده از ظرفیتهای سازمانی انجام دادیم.

وی با اشاره به  جاذبه های زیبای شهر های قدمگاه و دررود، عنوان کرد: ظرفیتهای و جاذبه های گردشگری زیبا و دست نخورده در شهرها و روستاهای این مناطق وجود دارد که باید برای احیا و توسعه آن برنامه ریزی کرد.

قائم سازمان همیاری شهردار یهای خراسان رضوی اظهار کرد: به دلیل جاذبه های مذهبی و گردشگری قدمگاه، سالانه حدود 8 میلیون نفر زائر و گردشگر از این شهر دیدن میکنند که این امر فرصت مناسب و توجیه پذیری از نظر اقتصادی برای ورود سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در زمینه ایجاد مراکز اقامتی، رفاهی، رستوران، مهمان پذیر و ... در این منطقه، خواهد بود.

وی ادامه داد: توان اقتصادی و امکانات خوب سازمان همیاری در جذب سرمایه گذار و همچنین توانایی های تخصصی موجود در حوزه های بازرگانی، عمرانی، گردشگری و... شرایط خوبی را در جهت یاری رساندن به پیشبرد اهداف و برنامه های شهرداریهای استان ایجاد کرده است.

نورمحمدی در خصوص شهر ملک آباد، خاطرنشان کرد: با توجه به قرارگرفتن این شهر در مسیر یکی از پر ترددترین جاده های منتهی به مشهد و عبور سالانه تعداد زیادی از زائران علی بن موسی الرضا(ع) و مسافران دیگر استانها از این شهر، لزوم ایجاد امکانات متنوع رفاهی در این مکان احساس می شود.

قائم سازمان همیاری شهردار یهای خراسان رضوی ادامه داد: قطعا می توان از ظرفیتهای سازمان همیاری برای همکاری با شهرداری ملک آباد در پروژه های مشارکتی مانند احداث زائرسراها و مجتمع های رفاهی جاده ای در این شهر استفاده کرد.

وی ادامه داد: سازمان همیاری این آمادگی را دارد که با شناسایی و بررسی طرح های زیرساختی شهرهای مختلف در قالب پروژه های مشارکتی با شهرداری ها و دیگر نهاد های خصوصی و دولتی همکاری کند، چراکه هدف و رسالت این سازمان کمک به شهرداریها در توسعه و آبادانی شهری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز