فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران اعلام کرد:

توقیف محموله۱۲۰میلیونی لباس های زنانه قاچاق در رباط کریم

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۱:۴۱
کد خبر: ۴۹۷۶۴۲
توقیف محموله۱۲۰میلیونی لباس های زنانه قاچاق در رباط کریم
سرهنگ"عبدالله زاده پاشاکی،مأموران کلانتری 11مرکزی در راستای مبارزه با قاچاق کالای خارجی، حین گشت زنی در منطقه رباط کریم، به یک دستگاه خودروی سنگین با یک نفر سرنشین مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.

به گزارش خبر گزاری برندر تهران، سرهنگ"عبدالله زاده پاشاکی"در گفت ‌و گو با خبرنگار برنا گفت: مأموران کلانتری 11مرکزی در راستای مبارزه با قاچاق کالای خارجی، حین گشت زنی در منطقه رباط کریم، به یک دستگاه خودروی سنگین با یک نفر سرنشین مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی انجام شده موفق به کشف256 ثوب لباس زنانه خارجی قاچاق شده و متهم را دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ پاشاکی بیان داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه اذعان داشت محموله قاچاق کشف شده را در یکی از استان های غربی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن را به تهران بزرگ داشت که با هوشیاری ماموران موفق نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان120میلیون ریال برآورد و قاچاقچی دستگیرشده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز