با حضور رئیس تبلیغات اسلامی اسلامشهر:

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۱:۰۰
کد خبر: ۴۹۷۹۲۳
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور حجت‌الاسلام علی کنگرلو، رئیس تبلیغات اسلامی اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور امیر اله حقیقی، فرماندار، حجت‌الاسلام علی کنگرلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر، قدیر آرمیان، رئیس اداره ورزش و جوانان، و دیگر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار اسلامشهر، در سخنانی گفت: یک سوم از جمعیت کشورمان را جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال تشکیل می دهند و این جوانان به‌عنوان نیروی محرکه جامعه می توانند در رشد و توسعه کشور نقش بسزایی ایجاد کنند.

وی، با بیان اینکه توجه به امر ورزش به‌عنوان یک مقوله بسیار مهم در حفظ سلامتی، شادابی و نشاط جامعه تأثیرگذار است، بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در شهرستان تأکید کرد و گفت: باید انگیزه لازم بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کنیم تا افراد در سنین مختلف در ورزش های همگانی و صبحگاهی که در پارکها و بوستانهای شهرستان برگزار می‌شود حضور یابند.

حقیقی، در ادامه با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ورزشکاران شهرستان در رشته های مختلف ۴۷ مدال جهانی، آسیائی و بین المللی کسب کرده و برای کشورمان افتخار آفریده اند افزود: در شهرستان اسلامشهر بیش از صدهزار دانش آموز و ۴۰ هزار دانشجو ظرفیت ویژه و پتانسیل قابل توجه برای رشته های مختلف ورزشی بشمار می روند و باید از این نیروی انسانی فوق العاده برای کسب عناوین پرشمار ورزشی در مسابقات مختلف استفاده کرد.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ادارات و دستگاه های مختلف شهرستان نیز در کنار اداره ورزش و جوانان به امر ورزش کمک می‌ کنند گفت: شهرداری ها نیز با احداث سالن های ورزشی در نقاط مختلف شهرستان به افزایش سرانه های ورزشی کمک کرده و تا پایان سال جاری نیز چندین سالن ورزشی که توسط شهرداری های اسلامشهر و چهاردانگه در حال ساخت است به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

در این جلسه اعضا ضمن ارائه گزارش برنامه های خود در حوزه جوانان وورزش پیشنهاد ه های خود را ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز