رئیس هیات کشتی خراسان رضوی:

شرایط برای برگزاری جام کشتی بین المللی تختی در مشهد فراهم شده است

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۹:۱۸
کد خبر: ۴۹۷۹۸۵
شرایط برای برگزاری جام کشتی بین المللی تختی در مشهد فراهم شده است
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: با فراهم شدن بسترهای لازم شرایط برای برگزاری جام کشتی بین المللی تختی در مشهد بطور کامل مهیا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمود یعقوبی افزود: در جام کشتی تختی 34 تیم از سراسر دنیا به همراه تیم ملی ایران و یک تیم از خراسان رضوی به عنوان میزبان رقابتها شرکت می کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه، جام تختی اواخر دی ماه جاری در تمامی اوزان رشته های کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی برگزار خواهد شد و امیدواریم با برگزاری مناسب این رقابتها در آستانه رویداد مشهد 2017 جلوه ای عالی از خراسان رضوی به نمایش درآید.

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: در این چارچوب استاندار خراسان رضوی نیز به منظور میزبانی مناسب و شایسته دستور تشکیل کمیته ای را با ریاست معاون استاندار صادر کرده است.

وی هزینه برگزاری این رقابت بین المللی را 25 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: تمامی هزینه های داخل استان برای برپایی رقابتهای جام تختی برعهده هیات کشتی است و تاکنون یک میلیارد ریال این هزینه را شهرداری مشهد و یک و نیم میلیارد ریال آن را استانداری خراسان رضوی تقبل کرده اند.

یعقوبی افزود: خراسان با توجه به ظرفیتهایی که دارد از مدتها پیش به عنوان نامزد اصلی برگزاری رقابتهای جام بین المللی کشتی تختی انتخاب شد و از همان زمان تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ انجام داده اما فدراسیون کشتی همچنان نظر قطعی خود را برای انتخاب میزبان مسابقات اعلام نکرده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز