معاون آموزش‌وپرورش اردبیل:

نهضت فرهنگی کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس اردبیل راه اندازی شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۶:۵۱
کد خبر: ۴۹۸۴۵۱
نهضت فرهنگی کاهش آسیب های اجتماعی  در مدارس اردبیل راه اندازی شد
معاون پرورشی آموزش‌وپرورش استان اردبیل از فعال سازی نهضت فرهنگی و اجتماعی کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه خشونت در مدارس استان خبر داد.

به گزارش برنا، مصطفی کافی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌های متعدد فرهنگی، آگاهی بخشی و آموزشی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ویژه دانش آموزان استان اجرا می‌شود.

وی افزود: از جمله در این راستا کارگاه‌های تاب‌آوری و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شده و سامانه مشاوره و سلامت روان نیز فعال شده است.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش استان به فعال سازی نهضت فرهنگی کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج هزار بسته آموزشی و فرهنگی در بین گروه‌های هدف توزیع شده است.

کافی با یادآوری برگزاری ۱۹ همایش ویژه معلمان و ۱۴ نشست تخصصی اضافه کرد:  در برگزاری کارگاه‌ها و برنامه‌ها از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی از جمله بسیج دانش‌آموزی، هلال‌احمر و پیشتازان و فرزانگان نیز استفاده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های آموزشی در ۳۰۰ واحد آموزشی اشاره کرد و گفت: به ویژه مدارس پرخطر و آسیب‌پذیر در اولویت برنامه‌های همگانی هستند.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش استان به فعالیت مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناسی ویژه دانش آموزان اشاره و تصریح کرد: در عین حال در تمامی مناطق هسته‌های دانش‌آموزی کاهش آسیب فعال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز