مدیر موقوفات حاج ملا علی کنی(ره):

اگر پیگیری فرماندار قرچک نبود مشکلات بیمارستان و موقوفات مرتفع نمیشد

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۹۸۵۶۱
اگر پیگیری فرماندار قرچک نبود مشکلات بیمارستان و موقوفات مرتفع نمیشد
مدیر موقوفات مدرسه علمیه مروی و آیت اله حاج ملا علی کنی(ره) گفت: اگر پیگیری فرماندار شهرستان قرچک نبود مشکلات بیمارستان و موقوفات تا 10 سال دیگر نیز مرتفع نمی شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، عسگری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی قرچک که با محوریت مسائل اوقافی در گازرسانی به این شهرک با حضور مسعود مرسلپور فرماندار، ایرج شیرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر، قدس رئیس اداره گاز، افشارنادری مدیر شهرک صنعتی، رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل تهران و دیگر کارشناسان در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: اگر نقشه گازرسانی به شهرک صنعتی از سوی اداره گاز ارائه شود در اسرع وقت پاسخ کارشناسی داده خواهد شد.

وی یادآور شد: ما خواستار این هستیم ادارات قبل از امور اجرایی هماهنگی لازم را با ما داشته باشند و بحمدالله تا کنون با شرکت گاز مشکلی نداشته ایم.

رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل تهران نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تسریع در گازرسانی به شهرک صنعتی گفت: حدود 200 واحد عمده تولید آجیل و خشکبار کشور وارد قرچک شده و برای توسعه کار آنها پایانه صادراتی نیز مستقر خواهد شد.

در پایان این جلسه و پس از بحث و تبادل نظر کارشناسی، فرماندار شهرستان قرچک گفت: اداره گاز و شرکت شهرکهای صنعتی ظرف مدت سه روز کاری بایستی نسبت به ارائه نقشه مسیر عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی به مدیریت موقوفه ملاکنی و مدرسه مروی اقدام کنند و پس از آن عملیات گازرسانی بر اساس توافق حاصله انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز