تشرف ۲۵ هزار زیارت اولی به حرم مطهر امام رضا(ع)

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۱:۴۳
کد خبر: ۴۹۸۸۷۳
تشرف ۲۵ هزار زیارت اولی به حرم مطهر امام رضا(ع)
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در چارچوب طرح مهر درخشان رضوی که از مرداد سال گذشته توسط آستان قدس رضوی آغاز شده تاکنون افزون بر 25 هزار نفر زیارت اولی از استان های مختلف به مشهد الرضا و حرم مطهر رضوی مشرف شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدحسن واحدی در جمع خبرنگاران افزود: در این طرح که با رویکرد فراهم کردن زمینه ی زیارت اولی ها در قالب 'طرح جامع زیارت' به اجرا در آمده کل هزینه های سفر و خدمات مربوطه به این گروه از زائران، رایگان است.

وی ادامه داد: 'سامانه جامع فراگیر زیارت از مبدا به مبدا' نیز از مدتی قبل با هدف ایجاد پوشش فراگیر و دسترسی همگان در هر نقطه ای از کشور به این سامانه و ثبت نام در آن و استفاده از تسهیلات و بسته های تدارک شده به منظور سفر به مشهد راه اندازی است.

معاون استاندار خراسان رضوی همچنین توزیع زمانی حضور زائران در طول سال در استان را نامناسب و ناهمگون توصیف و بیان کرد: در قالب این طرح می توان از زمان های غیر پیک و خلوت مشهد هم برای ارائه تسهیلات به زائران به صورت ویژه بهره برد.

واحدی گفت: هدف فراهم کردن فرصت و امکان زیارت عارفانه با تکمیل زیرساخت ها است و توسعه ی آن به سطح کشور در برنامه می باشد لذا این طرح خاص خراسان رضوی نیست

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز