از سوی مدیرکل ورزش و جوانان؛

برنامه های سفر دکتر سلطانی فر به خراسان رضوی اعلام شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۹۹۲۹۷
برنامه های سفر دکتر سلطانی فر به خراسان رضوی اعلام شد
اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی فردا میزبان وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

کوروش صبوریان،مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حالی خبر از سفر دکتر مسعود سلطانی فر،وزیر ورزش و جوانان در عصر فردا پنج شنبه ۹ دی به مشهد مقدس داد،که این دیدار صرفا برای برگزاری نشست صمیمی با ۴۰۰ جوان و سازمان های مردم نهاد استان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، صبوریان،نگاه ویژه و عمل گرایانه ی دولت تدبیر و امید به جوانان در ترسیم آینده ای امیدوارانه و روشن با تحول گرایی در این حوزه را مورد توجه قرار و اظهار داشت:طرح های بسیاری در این زمینه از سوی وزارتخانه در حال پیگیری است و افزود:یکی از این طرح های تاثیرگذار و مبنایی،دیدار شخص مقام عالی وزارت و مسوولان ارشد استانی با جوانان استان هاست.

وی با بیان اینکه در برنامه ی دیدار ۲ ساعته ی جوانان و سمن ها با مقام عالی وزارت ،مسوولان پای صحبت ها،دغدغه ها،مشکلات،انتقادات،انتظارات و راهکارهای جوانان برای فائق آمدن بر مسایل و ساماندهی مطالبات آنان می پردازند ،خاطرنشان کرد: ۸ سمن و جوان به نمایندگی از شهرستان ها به طرح دیدگاه های خود خواهند پرداخت.

صبوریان افزود:در این دیدار،محمد رضا رستمی،معاون ساماندهی امور جوانان وزارت و سید جواد حسینی،معاون اجتماعی،امنیتی و سیاسی استانداری نیز حضور خواهند داشت.

این برنامه ساعت ۱۸ روز پنج شنبه با حضور ۴۰۰ جوان و سمن فعال استان در تالار همایش های اداره کل ورزش و جوانان واقع در بولوار فردوسی،جنب سالن ورزشی شهید بهشتی ،تالار همایش ها برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است وزیر ورزش و جوانان روز جمعه از استخر شهید هاشمی نژاد ، مجموعه ورزشی ثامن الایمه (ع) و مجموعه تربیت بدنی آستانقدس رضوی بازدید خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز