همزمان با شروع فعالیت در شهرستان ورامین:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به دیدار آیت الله محمودی امام جمعه ورامین رفت

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵:۰۱
کد خبر: ۵۰۰۶۰۰
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین به دیدار آیت الله محمودی امام جمعه ورامین رفت
خادم علی تهذیبی به دیدار آیت الله محمودی امام جمعه ورامین رفت و از وی برای شروع فعالیت در شهر ورامین کسب اجازه کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ خادم علی تهذیبی به دیدار آیت الله محمودی امام جمعه ورامین رفت و از ایشان برای شروع فعالیت در شهر ورامین کسب اجازه کرد.

در ابتدا نماینده ولی فقیه ضمن تبریک بابت گرفتن این مسئولیت عنوان داشت : انسان از دو بخش روح و جسم تشکیل شده است که هر دو بسیار مهم هستند و ورزش بر هر دو تاثیر دارد که باید اهمیت زیادی داده شود.

باسابقه ترین امام جمعه کشور ادامه داد: با ورزش بر فرهنگ و کم کردن مشکلات اجتماعی می توان تاثیر بسیاری گذاشت و مسئولان امر باید با تمام تلاش و قدرت این کار را انجام دهند و امیدواریم رشد ورزش همگانی و قهرمانی در ورامین خوب باشد.

آیت الله محمودی در انتها سخنان خود اشاره داشت : متاسفانه با توجه به سابقه انقلابی شهر ورامین در 15 خرداد 42  مسئولان کشوری توجه کمی به این منطقه دارند که این اصلا خوب نیست امیدواریم مسئولان با دیدن این مردم انقلابی شرایط و امکانات بهتری را به این منطقه ارائه دهند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت : زمانی که ورامین به من پیشنهاد شد چند شهر دیگر هم بعنوان پیشنهاد داشتم ولی با تحقیق و بررسی متوجه شدم که ورامین سابقه درخشانی در انقلاب و فتنه 88 دارد که خود همین امر باعث شد ورامین را انتخاب کنم تا بتوانم خادم مردم انقلابی این منطقه باشم .

خادم علی تهذیبی در در انتهای سخنان خود گفت : امیدوارم بتوانم در مدت حضور و خدمت خود به مردم ولایی و شهیدپرور ورامین با تمام توان کار کنم و حداقل قسمت بسیار کمی از زحمات این مردم را جبران کنم و این موضوع با دعا خیر مردم این منطقه بوجود خواهد آمد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز