رییس شورای اسلامی شهر قدس سیصد و ششمین جلسه رسمی گفت:

تعرفه عوارض و خدمات شهری قدس در سال ۹۶ با پاره ای اصلاحات اعمال میگردد

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۸:۰۵
کد خبر: ۵۰۱۰۶۹
تعرفه عوارض و خدمات شهری قدس در سال  ۹۶ با پاره ای اصلاحات  اعمال میگردد
بهزاد هرمزی گفت،تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری قدس با پاره ای اصلاحات همانند سال95 محاسبه و هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، سیصد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با محوریت تصویب تعرفه نرخ عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال 96 با حضور اعضای شورای اسلامی و معاونت اداری و مالی و مسئول اداره درآمد شهرداری قدس عصر امروز در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قدس برگزار شد.

بهزاد هرمزی رییس شورای اسلامی شهر قدس در این جلسه اظهار داشت : بر اساس بند 16 ماده 71 قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور،تصویب لوایح و برقراری یا لغو عوارض و بهای خدمات شهر و نیز هرگونه تغییر در نوع و میزان آن با در نظر گرفتن سیاست های عمومی دولت که از سوی وزارت کشور اعلام می شود صورت می گیرد.

وی افزود : همچنین شورای اسلامی شهر طبق ماده77 اصلاحی مورخ1386/08/27 می تواند نسبت به وضع عوارض متناسب با تولیدات و درآمدهای اهالی منطقه به منظور تامین بخشی از هزینه های خدماتی و عمرانی مورد نیاز شهر طبق آیین نامه مصوب هیئت وزیران اقدام کند.

رییس شورای اسلامی شهر عنوان کرد : با توجه به لزوم تصویب و اعلام عمومی تعرفه عوارض و خدمات شهرداری حداکثر تا پانزدهم بهمن هر سال و تسریع در روند تصویب تعرفه، با موافقت و رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر مقرر گردید نرخ بهای تعرفه عوارض و خدمات شهری قدس در سال  96 همانند سال 95 با پاره ای اصلاحات بدون افزایش محاسبه و اعمال گردد.

هرمزی در پایان خاطر نشان کرد : در راستای تشویق مردم به مشارکت در اداره امور شهر و مهمتر از همه تقویت حسن اعتماد به مدیریت شهری و شورای شهر به منظور حل مشکلات شهری از طریق شهروندان در تعرفه عوارض و بهای خدمات شهری سال 96 سعی بر آن است تا ابهامات موجود در نحوه محاسبات برطرف و ضمن روان سازی کلیه آیتم های عوارضی،از افزایش بهای عوارض جلوگیری و در برخی آیتم ها کاهش قابل ملاحظه ای اعمال خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز