پایش بازار فروش طیور و پرندگان در فومن

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۶:۵۹
کد خبر: ۵۰۳۲۴۵
پایش بازار فروش طیور و پرندگان در فومن
بازارهای عرضه پرندگان در شهرستان فومن با حضوراداره محیط زیست و ادارات عضو کارگروه پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مورد پایش مشترک قرار دارند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به منظور پیشگیری از اشاعه بیماری آنفلو آنزای فوق حاد پرندگان و در اجرای مصوبات کارگروه پیشگیری از این بیماری ؛ محیط بانان و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست فومن به همراه ادارات دیگر عضو کارگروه از جمله شبکه دامپزشکی ،شبکه بهداشت و نیروی انتظامی ،مناطق عرضه پرندگان اهلی و وحشی را مورد پایش مشترک قرار دادند .

سعدی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن با اعلام این خبر گفت در این اقدامات پایشی ،ضمن اطلاع رسانی به مردم و ذینفعان محلی در رابطه با خطرات بیماری و معرفی راههای انتقال بیماری و پخش اطلاعیه و بروشورهای اطلاع رسانی ؛ توصیه های قانونی لازم ارائه شد.

سعدی افزود محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست علاوه بر انجام اقدامات پایشی مشترک با سایر ادارات ؛ به طور مستمر مراکز مشکوک و احتمالی عرضه و یا رد و بدل پرندگان وحشی اعم از کشته شده و یا زنده  را پایش نموده و با افراد خاطی برخورد قانونی لازم اعمال می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز