معاون هماهنگی امور اقتصادی در جلسه شورای اداری پیشوا گفت:

ایجادصنعت گلخانه ای در پیشوا علاوه بر کاهش مصرف آب سبب افزایش تولید خواهد شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۲:۴۲
کد خبر: ۵۰۳۳۴۹
ایجادصنعت گلخانه ای در پیشوا علاوه بر کاهش مصرف آب سبب افزایش تولید خواهد شد
امامی امین در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا مشکل آب در شهرستان پیشوا به دلیل قرارگیری این منطقه در انتهای خط آبرسانی، جدی است و مجبور هستیم در مسیر کشت صنعتی و گلخانه ای حرکت کنیم.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، محمد امامی امین در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا با بیان اینکه اقتصاد شهرستان پیشوا بر مبنای کشاورزی تعریف شده است افزود: مشکل آب در شهرستان پیشوا به دلیل قرارگیری این منطقه در انتهای خط آبرسانی، جدی است و مجبور هستیم در مسیر کشت صنعتی و گلخانه ای حرکت کنیم زیرا علاوه بر کاهش مصرف آب شاهد افزایش تولید خواهیم بود.

وی افزود: بهترین مسیری که بتوانیم مشکلات کشاورزان، باغداران و تولید کنندگان را برطرف کنیم این است که بازاری در خارج از مرزها ایجاد کنیم تا هم بهای کالای با کیفیت ما را پرداخت کنند و هم تقاضای پایدار و امنیت شغلی برای کشاورزان و تولید کنندگان ایجاد شود.

امامی به ضرورت راه اندازی پایانه صادراتی در پیشوا اشاره کرد و گفت: تولیدات حاصل شده از دسترنج کشاورزان با کمترین بها به فروش می رسد و رفع این مشکل، نیازمند تعریف بازار مصرف مناسب است و یکی از راهکارهای پیش رو، راه اندازی هر چه سریعتر پایانه صادراتی به منظور توسعه بخش کشاورزی در این منطقه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران افزود: باید مسیر توسعه را برای کشاورزان هموار کنیم و دولت نیز این مهم را در دستور کار خود قرار داده است و در تلاش است تا موانع موجود در مسیر توسعه تولیدات و تجارت را از میان بردارد.

وی در ادامه اظهار کرد: پیشوا قطب تولید نیروی متخصص و تحصیلکرده است و دانشگاه های این منطقه، حجم زیادی از نیروهای تحصیلکرده را وارد بازار کار می کنند که نیاز است زمینه های لازم برای جذب و اشتغال آنان در همین شهرستان، فراهم شود.

امامی مدیران شهرستان پیشوا را به عنوان کارگزاران حکومت موظف به صیانت از حقوق دولت دانست و گفت: دولت یازدهم، در حقیقت دولت مظلومی است زیرا که مشکلات زیادی مترتب بر دوران مدیریتی آن شد و با وجود همه مسائل، بسیاری از موانع را برطرف نمود.

وی افزود: مسئولان بخش کشاورزی و صنعت در پیشوا، توجه خود را به برند سازی در حوزه مواد غذایی و کشاورزی معطوف کنند و تلاش نمایند تا صنایع بسته بندی مناسب و با رعایت استانداردها در شهرستان ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری تهران به ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و در پایان گفت: مهمترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران، سرمایه مردمی آن است، اینکه امروز با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان شاهد مانور باشکوه مردم در راهپیمایی های مختلف از جمله 22 بهمن و  با حضور اقشار مختلف هستیم، نشانه اعتقاد و پایبندی آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاه حاکمیت است و مدیران نیز باید تلاش کنند تا خدمت رسانی به آنان را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز