فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قدس در نشست خبری اظهار کرد:

خبرنگاران یاریگر نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار هستند

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۹:۲۳
کد خبر: ۵۰۳۵۲۳
خبرنگاران یاریگر نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار هستند
نشست خبری سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قدس با اصحاب رسانه صبح امروز 19 دیماه در ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد.

به  گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قدس، دراولین نشست خبری خود، در جمع اصحاب رسانه، که در ستاد فرماندهی شهرستان قدس برگزار شد، به نقش خبرنگاران در آرامش و امنیت جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران یاری کننده نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار هستند.

فلاحی با تاکید براینکه سرعت انتقال و انتشار اخبار در امنیت شهر موثر است گفت: خبرنگاران با توجه به تعداد بازدیدکنندگان در بازه زمانی کم نقش ویژه ای در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی،اختلافات و تبعات آن دارند.

وی با تاکید بر همکاری کلیه دستگاه ها در برقراری امنیت گفت: نیروی انتظامی از کلیه توان و تجهیزات و نیروی انسانی استفاده می کند تا نقش خود را بخوبی ایفا کند.

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قدس به نقش مردم در تامین و حفظ امنیت اشاره کرد و گفت: همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی امری بسیار اساسی و مهم است و امنیت زیر ساخت و لازمه اش سرمایه گذاری ،اشتغال  است.

سرهنگ فلاحی همچنین، اعتیاد را یکی از دغدغه های عمده جامعه دانست و گفت: اعتیاد پدیده ای خانمان سوز است که تار و پود خانواده را از بین می برد ضمن اینکه خانواده ها به دلیل مشکلات و گرفتاری های موجود در آموزش و تربیت فرزندان کوتاهی می کنند .

 وی در خصوص مبارزه با سارقین جزئی و کلی در سطح شهر ستان نیز افزود، انشالله در طرح مبارزه با سارقین  با همکاری پلیس آگاهی و پیشگیری، نیروهای تجسس و کلانتری قرار گاه مشترکی ای ایجاد خواهد شد و تحت  آموزش های لازم  قرار خواهند گرفت و با تحلیل جرم و اطلاعات مجرمان، پیشگیری و پیش‌بینی از وقوع سرقت را در دستور کار خود قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز