مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان تاکیدکرد:

اهمیت سالم‎سازی محیط کار و ارتقای سلامت نیروی کار

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۹:۲۹
کد خبر: ۵۰۳۸۳۵
اهمیت سالم‎سازی محیط کار و ارتقای سلامت نیروی کار
دومین کارگاه آموزشی پیشگیری آسیب های اجتماعی با حضور کارشناسان خانه های بهداشتی و درمانی کارخانجات استان در شهرستان بروجرد برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان؛ دومین کارگاه آموزشی پیشگیری آسیب های اجتماعی با حضور  کارشناسان خانه های بهداشتی و درمانی کارخانجات استان در شهرستان بروجرد برگزار شد .

در این کارگاه آموزشی ابتدا علی آشتاب  با بیان اینکه اگر نیروی کار گرفتار اعتیاد شود با کاهش بهره وری و اشتغال مواجه خواهیم شد، اظهار داشت: گرفتاری نیروی کار در دام اعتیاد باعث بروز حوادث سنکین در بنگاه های اقتصادی خواهد شد.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان سالم‎سازی محیط کار و ارتقای سلامت نیروی کار را از مهمترین وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواند و عنوان کرد: کاهش آسیب‎های اجتماعی و تلاش در جهت پیشگیری از آنها یکی از اصلی‎ترین اولویت‎های کاری در این حوزه است.

وی تاکید کرد: در راستای ارتقای سطح سلامت بنگاه‎های اقتصادی و نیروهای مشغول به کار در این بنگاه‎ها اجرای برنامه‎های مختلفی در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

کارگاه تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محیط های کارگری (طرح کاج) با حضور کارشناسان بهداشتی و درمانی کارگاه ها و کارخانجات لرستان در هتل زاگرس بروجرد به مدت دو روز برگزار می شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز