اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛

دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت در شهریار

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۸:۳۸
کد خبر: ۵۰۴۸۷۰
دستگیری ۱۲ سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت در شهریار
سرهنگ "فریدون مکرمی اصل گفت: طرح کنترل مجرمان رهاشده و پاکسازی مناطق آلوده توسط ماموران انتظامی در شهرستان شهریار به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: در طرحرتقاء امنیت اجتماعی 22 دستگاه خودرو سواری ، 16 دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و از45 دستگاه خودرو و37 دستگاه موتورسیکلت استعلام و5 دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف شد.  

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اجرای این طرح، به 18صنف فاقد پروانه کسب اخطاریه پلمپ و از 21 مورد صنوف بازدید صورت گرفت و 12نفر سارق دستگیرو 13 فقره انواع سرقت کشف شد.

 

سرهنگ مکرمی اصل گفت: با اجرای این طرح 17 نفر توزیع کننده موادمخدر دستگیر و مقداری مواد مخدر کشف و 16نفر معتاد تابلو و خطرناک جمع آوری شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار یادآور شد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، جمع آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش در جهت آسایش مردم از اولویت های پلیس شهریار است.

 

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز