به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش ارسال شد:

پیام مشترک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۰۵۶۲۴
پیام مشترک فرماندار  و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا
فرماندار و مدیر آموزش و پرورش پیشوا به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش طی پیام مشترکی گفتند،امیدواریم شکوفایی شهرستان شهید پرور پیشوا ، با تلاش بی دریغ همه اعضای شورای آموزش و پرورش در سال " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شتاب بیشتری بگیرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،به مناسبت هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش فرماندار  و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا پیامی را صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

در هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش ، ضمن تاکید بر اهمیت این نهاد مهم و بزرگ که زمینه ساز اتحاد و مشارکت و بستر ساز هماهنگی و تلاش مشترک برای استفاده صحیح از منابع است ؛ خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به مردمی آگاه و قدر شناس ، فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزانی فهیم و ساعی را به ما عطا فرمود.

بدون شک تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در دی ماه سال 1372 با فراهم آوردن بستر مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و بهره گیری از منابع و ظرفیت ها ، منشاء ایجاد تحولاتی عظیم در آموزش و پرورش و باعث ارتقاء کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی و همچنین تسهیل در فعالیت های اجرایی شد.

امیدواریم شکوفایی شهرستان شهید پرور پیشوا ، با تلاش بی دریغ همه اعضای شورای آموزش و پرورش در سال " اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شتاب بیشتری بگیرد و جامعه ی دینی و شهروندان فرهیخته ما هر روز شاهد اتفاقاتی نو در زمینه علم و اندیشه و رشد و پیشرفت همه جانبه ی کشور عزیزمان باشند.

ان شاالله در سایه توفیقات الهی و بسیج همه امکانات مادی و معنوی و با همیاری مسئولان دولت تدبیر و امید بتوانیم قدم های موثری در جهت ارتقاء کیفی و کمی فعالیت های آموزش و پرورش برداریم.

این هفته را به همه فرهنگیان محترم ، مدیران فرهیخته، اولیاء ارجمند، خیرین بزرگوار، دانش آموزان عزیز و همچنین به اعضای پرتلاش و دلسوز شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

 مهندس محمد کرم  محمدی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا

رحیم جهانی جعفری  مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز