مدیرعامل شرکت پدیده خبر داد:

موافقت وزیر کشور برای تداوم فعالیت کارگروه ویژه اقتصادی به مدیریت اقای دین پرست/ مصوبه جدید شورای امنیت کشور برای رفع محدودیتهای پدیده

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۷:۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۰۵۶۹۹
موافقت وزیر کشور برای تداوم فعالیت کارگروه ویژه اقتصادی به مدیریت اقای دین پرست/ مصوبه جدید شورای امنیت کشور برای رفع محدودیتهای پدیده
مدیرعامل شرکت پدیده از موافقت وزیر کشور برای تداوم فعالیت کارگروه ویژه اقتصادی به مدیریت معاون وزیر قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر محسن شوشتری در پاسخ به پیگیری و سوال خبرنگاران، در اینباره گفت: خوشبختانه از صبح جمعه اقای دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور مجددا پیگیری امور و مشکلات شرکت پدیده را از طریق کارگروه ویژه اقتصادی آغاز کردند که می توان این مهم را فصل جدیدی از پیگیریها برای حل مشکلات سهامداران و تعهد داران و تمامی ذینفعان شرکت خواند.

وی درباره علت این اتفاق گفت: در روز یکشنبه ١٩ دیماه با پیگیری خوب اقای دین پرست، مصوبه ارزشمندی با کمک و مساعدت شورای امنیت ملی کشور برای رفع برخی از محدودیتهایی که در گذشته برای شرکت پدیده بوجود آمده بود دریافت گردید که برای راه اندازی مجدد پروژه بسیار مهم وحائز اهمیت است.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه شورای امنیت کشور، در روز دوشنبه جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد که در ان دو تن از معاونان وزیر کشور برای رفع برخی از محدودیتهای پروژه حضور داشتند گویا با اظهار نظر برخی از حاضرین در جلسه نتیجه مطلوب حاصل نگردید.

 شوشتری خاطرنشان کرد: معاونان وزیر کشور با توجه به ضرورتی که برای اخذ این مجوز وجود داشت انتظار داشتند نتیجه جلسه شورای عالی شهرسازی در تسریع به رفع مشکلات پدیده سریعتر تعیین تکلیف گردد و گویا از نتیجه مذاکرات راضی نبودند.

مدیرعامل شرکت پدیده پاسخ به سوال خبرنگاران بیان علت این نارضایتی را موکول به اظهار نظر حاضران در جلسه نمود و گفت: بعد ازاین جلسه پیگیری هیات مدیره شرکت پدیده برای تداوم فعالیتهای کارگروه، منجر به نتیجه نشد و در پاسخ به من اعلام شد که باید مقام عالی وزارت کشور درباره ادامه فعالیت اعلام نظر و دستور مجدد صادر کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده و مساعدت برخی نمایندگان محترم مجلس و مسوولان و جمع کثیری از سهامداران شرکت، اقای رحمانی فضلی اجازه ندادند فاصله ای در روند کاری کارگروه ایجاد شده و پیگیریهای ارزشمند جناب اقای دین پرست متوقف شود و از امروز فعالیتها دوباره آغاز شدتا پدیده با کمک و مساعدت همه مدیران کشور به سرمنزل مقصود برسد.

 وی تاکید نمود: در نتیجه تلاشهای جناب اقای دین پرست در کارگروه ویژه وزارت کشور، بسیاری از مشکلات پدیده بررسی و تدابیر لازم برای ان اتخاذ و پیگیری شده است که امیدواریم با کمک دیگر دستگاهها فرایندها با سرعت بیشتری انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز