به همت مربی کتابخانه سیار روستایی

آموزش دروس به دانش آموزان روستایی با نمایش خلاق

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۱:۰۹
کد خبر: ۵۰۶۱۶۸
آموزش دروس به دانش آموزان روستایی با نمایش خلاق
مربی کتابخانه سیار روستایی شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه دروس دانش‌آموزان روستایی را در قالب فعالیت‌های کانون به آن‌ها آموزش می‌دهد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، امیدوالامهر مربی این کتابخانه سیار با اشاره به این‌که تاکنون با ساخت ماسک‌های ساده و نمایش خلاق برای آموزش دروس مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی توانسته است با استفاده از آموزش غیر مستقیم بر کیفیت یادگیری دانش‌آموزان چند روستا تاثیر مثبت داشته باشد.

وی با تاکید بر این که کتاب‌های درسی هدیه‌های آسمانی، علوم، مطالعات اجتماعی، فارسی و ...وقتی با فعالیت‌هایی مانند کاردستی، نمایش عروسکی و نمایش خلاق پیوند می‌خورد با استقبال زیادی از طرف دانش‌آموزان مواجه می‌شود گفت:از کتاب‌های کانون به عنوان مکمل‌های کتاب‌های درسی در مدارس استفاده می‌کنم.

این مربی علاوه بر فعالیت‌های عادی خود با کودکان و نوجوانان روستایی در قالب طرح کانون مدرسه نیز در برخی مدارس روستاهای تحت پوشش خود فعالیت می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر با 5 کتابخانه سیار روستایی و یک کتابخانه سیار شهری به کودکان و نوجوانان روستایی و همچنین مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهری ارائه فعالیت می‌کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز