مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در شورای معاونین تاکید کرد:

ضرورت برنامه ریزی هیات های ورزشی در بخش های فرهنگی و ورزشی فجر ۹۵ تهران

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۲:۰۳
کد خبر: ۵۰۶۳۶۴
ضرورت برنامه ریزی  هیات های ورزشی در بخش های فرهنگی و ورزشی فجر ۹۵ تهران
در نهمین نشست شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، گل محمدی از واحد روابط عمومی به استناد ارزیابی اخیر وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران،  در جریان این نشست که با حضور اعضای شورا، رؤسای حوزه ها و شهرستان ری، صبح امروز(یکشنبه) برگزار شد، برنامه های ستاد مرکزی دهه فجر وزارت ورزش و جوانان و وظیفه استان تهران در قبال این برنامه ها خصوصاً حضور جامعه ورزش پایتخت در مرقد مطهر امام(ره)، 12 بهمن روز ورود حضرت امام(ره) و افتتاح پروژه های عمرانی استان توسط مسئولان وزارت ورزش، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این جلسه، با اشاره به اهمیت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر برگزاری مسابقات در رده های مختلف و ترغیب هیات های ورزشی و سمن ها برای مشارکت هر چه بیشتر در برگزاری رویدادها و برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: یکی از اهداف اداره کل، تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی است که پس از سالها وقفه، در فجر 95 به بهره برداری می رسند.

 

 

وی با توجه به گزارش واحد فنی و مهندسی ادامه داد: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سه پروژه ملی در حوزه شمال شرق و اسلامشهر و چندین پروژه در حوزه ها و شهرستان ها و بویژه در حوزه شمال غرب و جنوب شرق و مجموعه ورزشی تختی، افتتاح می شود و برای بهره برداری دراختیار شهروندان تهرانی قرار می گیرد.

گل محمدی ضرورت برنامه ریزی خوب هیات های ورزشی در بخش های فرهنگی و ورزشی را یادآور شد و خواستار برگزاری رقابت ها به صورت واقعی و ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در این ایام گردید.

 

 

 

در این نشست، مهران سرپرست از برنامه های معاونت جوانان در ایام دهه مبارک فجر گفت و پس از آن ملاجعفری و پیام نظر گزارشی از حضور در جلسات حوزه ستاد دهه فجر ارائه دادند. همچنین ایلکا رئیس حوزه شمال شرق تهران و زرنگار رئیس حوزه شمال غرب تهران، اعضای شورا را در جریان فعالیت های انجام شده در باره افتتاح پروژه ها به مناسبت دهه فجر قرار دادند.

گفتنی است، نهمین نشست شورای معاونین اداره کل با حضور، شاملو، میرزاآقابیک، سرپرست، سلیمی، شکیبا مهر، ملاجعفری، نظر، خرم، رشیدیان،‌ ایلکا، زرنگار، رنجبر، پرویزی و جانعلی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز