ارومیه از شهرهای پیشتازدر نوسازی ناوگان تاکسیرانی در بین کلانشهرهای کشور است

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۳۷:۱۸
کد خبر: ۵۰۶۵۴۸
ارومیه از شهرهای پیشتازدر نوسازی ناوگان تاکسیرانی در بین کلانشهرهای کشور است
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: شهر ارومیه از شهرهای پیشتازدر نوسازی ناوگان تاکسیرانی در بین کلانشهرهای کشور است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، فخرالدین معصوم زاده  با اشاره به فرسوده بودن 1700 دستگاه از تاکسی های ناوگان تاکسیرانی این شهربیان کرد:  از این تعداد 1100 متقاضی برای نوسازی ثبت نام کرده اند که تاکنون بیش از 400 دستگاه از این تعداد تبدیل به احسن شده است.

وی با تأکید بر اینکه بقیه متقاضیان نیز تا پایان سال خودروهای نو را تحویل می گیرند، از دارندگان تاکسی های فرسوده خواست تا هرچه زودتر در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت نام اقدام  کنند.

معصوم زاده با بیان اینکه فعالیت و تردد تاکسی های فرسوده از سال آینده ممنوع و مورد اعمال قانون قرار میگیرد،  افزود: از سال آینده همه خدمات برای تاکسی های فرسوده از جمله مرخصی، صدور یا تمدید کارت شهری، بیمه تأمین اجتماعی، منوط به تبدیل به احسن شدن و یا ثبت نام و در طرح نوسازی این تاکسی ها خواهد بود درغیر اینصورت، ممکن است منجر به توقیف خودرو و لغو پروانه فعالیت گردد.

وی  ابراز کرد: همه تاکسیرانانی که خودرو فرسوده دارند و تاکنون اقدام جدی برای نوسازی نداشته‌اند باید در این جهت قدم بردارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه افزود: موضوع نوسازی ناوگان از نظر سازمان بسیار مهم و حیاتی است و به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی نیست و در واقع خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند به محض ورود به سطح شهر اعمال قانون و جریمه برای آنها صادر می‌شود.

وی یادآورشد: برای هر دستگاه خودرو 20 میلیون تومان وام بانرخ سود 16 درصد تعلق می گیرد که بازپرداخت آن در اقساط 48 ماهه حداکثر ظرف مدت 4 سال  است و شرایط ضمانتی آن نیز آسان است بطوری با معرفی یک ضامن مورد تایید بانک تسهیلات مذکور پرداخت می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز