نماینده عالی دولت در خراسان شمالی ؛

۳۳۶۷ میلیون دلار سرمایه گذاری پسا برجام در خراسان شمالی

۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۲:۴۸
کد خبر: ۵۰۸۵۵۹
۳۳۶۷ میلیون دلار سرمایه گذاری پسا برجام در خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی با اشاره به سالروز انعقاد قرار داد برجام اظهار داشت: استان خراسان شمالی با صدور مجوز های سرمایه گذاری به اعتبار 3367 میلیون دلار رتبه نخست را در این زمینه کسب کرده است و جوانان و نخبگان ما مهمترین و تاثیرگذارترین نیروها جهت اجرایی و بالفعل شدن این مجوزها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، استاندار خراسان شمالی گفت: زیر ساخت ها و امکانات ورزشی استان نیازمند توجه و نگاه ویژه وزارتخانه ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید می باشد.

محمد رضا صالحی در نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان با هیئت های ورزشی و سمن های جوان استان در آستانه اولین سالگرد برجام ، اظهار داشت : 3367 میلیون دلار سرمایه گذاری در خراسان شمالی پس از انعقاد برجام روی داده است

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه این استان از لحاظ ساختاری استان نوپا و جوان است  اظهار داشت: استان خراسان شمالی نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشوری است.

صالحی با اشاره به اینکه هدف گذاری استان حمایت از جوانان است افزود:با هدف گذاری صورت گرفته بانک ها موظف به پرداخت وام ازدواج به ۷۰ درصد متقاضیان در بازه ی زمانی کوتاه هستند.

نماینده عالی دولت  تدبیر و امید در خراسان شمالی تاکید کرد: حمایت بیشتر از ورزش استان در بخش قهرمانی انتظار ما از وزارت ورزش و جوانان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز