امام جمعه محترم شهرستان ملارد گفت:

ملت ایران داغدار قهرمانان و فرشتگان نجات که جان خود را برای نجات جان مردم به خطر انداختند می باشند

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۷:۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۰۸۶۵۷
ملت ایران داغدار قهرمانان و فرشتگان نجات که جان خود را برای نجات جان مردم به خطر انداختند می باشند
حجت الاسلام والملسمین حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته ملارد گفت، ملت ایران داغدار قهرمانان و فرشتگان نجات خود که در حادثه پلاسکو جان خود را برای نجات جان مردم به خطر انداختند می باشند.

حجت الاسلام والملسمین حسینی نوری امام جمعه محترم شهرستان ملارد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر ملارد خاطر نشان کردند :ملت ایران  داغدار قهرمانان و فرشتگان نجات خود  که در حادثه پلاسکو جان خود را برای نجات جان مردم به خطر انداختند می باشند.

وی ضمن تسلیت به جامعه آتش نشانان و عموم ملت ایران بابت این حادثه تلخ ، برای نجات جان محفوظان در زیر آوار به درگاه الهی دست به دعا بر میداریم و از خداوند متعال  سلامت کامل را برای این از جان گذشتگان مسئلت داریم.

امام جمعه محترم شهرستان ملارد  پیرامون حادثه پلاسکو در تهران افزودند :مردم و مسئولین شهرستان ملارد نیز باید از این حادثه درس گرفته و خود را برای هرگونه حادثه غیر منتظره آماده نمایند.

وی افزود، ما باید بدانیم آیا اگر روزی همچنین اتفاقی در شهر ما رخ دهد ما تجهیزات و آمادگی لازم را برای نجات مردم در این زمینه داریم .

  حجت الاسلام والملسمین حسینی گفت، مسئولین باید حق و حقوق این ملت را که افرادی با اختلاس های خود مبالغ زیادی را از بیت المال به یغما برده اند پس بگیرند و با آنان تجهیزات گروه های امداد رسانی را در مناطق محرومی مانند شهرستان ملارد به روزرسانی کنند. تا در هنگام حادثه دچار سردرگمی نشویم و خدایی ناکرده جان یک نفر برای نبود تجهیزات به روز و ایمن به خطر بیفتد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز