مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی:

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد فرصتی برای جذب سرمایه‌های جاری و خُرد در خراسان‌رضوی است

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۰:۲۳
کد خبر: ۵۰۸۹۸۷
نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد فرصتی برای جذب سرمایه‌های جاری و خُرد در خراسان‌رضوی است
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد فرصتی برای جذب سرمایه‌های جاری و خُرد در استان است، گفت: در این نمایشگاه مردم می‌توانند با ظرفیت‌ها و توانمندی بانک ها، موسسات اقتصادی و غیره در زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی بیشتر آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رسولیان در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، با بیان اینکه خراسان‌رضوی در تمامی زمینه‌ها ظرفیت بالایی دارد که یکی از زمینه‌های گسترده این استان منابع مالی زیادی است که به صورت پراکنده در این خطه وجود دارد، اظهار داشت: در این استان اگر میزان تحصیلات پرداختی  نسبت به منابع پرداختی کمتراست، دلیلش میزان زیاد منابع موجود در این خطه است.

وی افزود: خراسان‌رضوی و مشهد مقدس استان و شهری است که به‌واسطه وجود با برکت امام رضا(ع) و دیگر ظرفیت‌های این دیار، پذیرای میلیون‌ها زائر است، بر همین اساس با وجود این میزان حجم فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری در قالب صادرات و سرمایه پراکنده و جاری وجود دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: از طرفی ظرفیتها و منابع خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان خراسان‌رضوی وجود دارد که باید در قالبی واحد از این سرمایه‌های جاری و پراکنده بهره‌گیری کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در حوزه گردشگری، تجارت و بازرگانی به‌واسطه موقعیت خاص خراسان‌رضوی فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در این استان وجود دارد که باید از آن نهایت استفاده را داشت.

وی بیان کرد: باید علاوه بر ظهور و بروز این ظرفیت‌ها منابع به سرمایه‌گذاران معرفی شود، البته در این میان حضور بیمه‌ها می‌تواند بسیار اثربخش باشد، این نمایشگاه می‌تواند در جذب این سرمایه‌های جاری و خُرد بسیار اثربخش باشد.

رسولیان گفت: موسسات مالی و اعتباری بعد از احقاق حقوق مردم باید قانون‌مدار عمل کنند، اتفاقی نیز که برای چندین موسسه مالی رخ دارد را باید به فال نیک گرفت تا از آن به عنوان یک آینه عبرت استفاده کرد، این موسسات برای اقتصاد کشور زیان‌ده هستند و بر همین اساس باید به سمت قانون‌مند شدن حرکت کنند.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه مردم می توانند با ظرفیت‌ها و توانمندی بانک‌ها در سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به آخرین وضعیت پدیده نیز گفت: خوشبختانه پدیده در وضعیت مطلوبی قرار دارد و اقدامات خوبی در حال انجام است که امیدواریم ارزش سهام این شرکت با نهایی‌شدن برخی از مجوزها رشد خوبی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بخش اندکی از مشکلات موجود پدیده با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم این شرکت مانند دیگر شرکت‌های قانونمند با مشکلات مرتفع شده خود به کمک اقتصاد استان و کشور بیاید.

گفتنی است نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشهد از امروز 29 دی ماه تا 2 بهمن ماه به‌مدت 4 روز در مساحتی بالغ بر 2400 متر مربع و در غالب 30 غرفه از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس دایر است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز