مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج:

بسیاری از پاساژهای سنندج فاقد سیستم اعلام حریق هستند

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۹:۵۵
کد خبر: ۵۰۹۵۸۹
بسیاری از پاساژهای سنندج فاقد سیستم اعلام حریق هستند
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: بسیاری از پاساژها و آپارتمان‌های مسکونی سنندج فاقد سیستم اعلام حریق هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، رامین اسدنژاد به همراه شهردار و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی که با حضور در سازمان انتقال خون و در راستای ابراز همدردی با آتش نشانان جان باخته در حادثه پلاسکو خون اهداء کردند، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده برزگ آتش نشانی، اظهار کرد: آتش نشانان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو فداکاری و ایثار خود را اثبات کردند.

وی افزود: در پی جان باختن جمعی از آتش نشانان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو بسیاری از شهروندان، دانش آموزان، نهادهای مردمی و ادارات با حضور در سازمان آتش نشانی و اهداء گل به آتش نشانان ابراز حزن و اندوه خود و همچنین همدردی خود را از وقع این حادثه اعلام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، عنوان کرد: در پی شهادت جمعی از آتش نشانان و در راستای ابراز همدردی با خانواده بزرگ آتش نشانی این سازمان ضمن سیاه پوش کردن سر درب تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی سطح شهر اقدام به اهداء خون کردند.

وی با بیان اینکه نظیر حادثه پلاسکو ممکن است در تمامی سطح کشور رخ دهد، عنوان کرد: بسیاری از پاساژها و آپارتمان های مسکونی سنندج فاقد سیستم اعلام حریق هستند.

اسدنژاد تصریح کرد: حریق جزو حوادثی است که بیشترین تلفات جانی و خسارات مالی را به دنبال دارد که با نصب سیستم‌های اعلام حریق می‌توان در راستای کاهش خسارات در هنگام بروز آتش سوزی جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: بارها کارشناسان این سازمان از مراکز خرید نظیر بازار و پاساژهای سطح شهر بازدید کرده‌اند و تذکرات لازم به مالکان جهت نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق و همچین اصلاح سیستم سیم کشی داده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارکنان سازمان و شهروندان، نصب شیرهای هیدارنت در سطح شهر و نواحی منفصل و همچین استقرار خودرو آتش نشانی در میادین اصلی سطح شهر را از جمله مهم‌ترین اقدامات این سازمان در راستای تسریع در امداد رسانی در زمان بروز حوادث نظیر آتش سوزی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو درس عبرت بگیریم چرا که می‌توان با کمترین هزینه مانع از فاجعه‌ای نظیر جان باختن بیش از 20 آتش نشان و هزاران میلیارد خسارت مالی را گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز