معاون عمرانی استاندار خبر داد:

اختصاص ۲۰۰میلیارد ریال برای تسریع در ساخت تالار شهر

۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۰۹۸۲۰
اختصاص ۲۰۰میلیارد ریال برای تسریع در ساخت تالار شهر
علی فرخزاد از اختصاص مبلغ 200میلیارد ریال برای ایجاد تسریع در روند ساخت تالار شهر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه بررسی وضعیت تالار شهر که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل دفتر فنی استانداری و پیمانکار طرح که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: با توجه به عدم وجود سالن استاندارد در سطح استان برای برگزاری مراسم فرهنگی و هنری ضرورت ساخت تالار شهر دوچندان می شود که در همین راستا مبلغ 200میلیارد ریال برای ایجاد تسریع در روند ساخت تالار شهر قزوین اختصاص یافته است.

فرخزاد یادآور شد: طی چند سال گذشته طرح احداث تالار شهر قزوین با محوریت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از محل اعتبارات ملی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این پروژه در سال های قبل تنها 15درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما با پیگیری های استاندار بیش از 200میلیارد ریال برای تکمیل این طرح از سوی وزارتخانه اختصاص یافت.

معاون عمرانی استاندار گفت: علاوه بر این از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و هیات همراه به استان قزوین، بودجه ای برای این طرح در نظر گرفته شده است.

فرخزاد اظهار کرد: پیمانکار این طرح موظف است برنامه زمان بندی اجرا و گزارش روند پیشرفت آن را طی چند روز آینده تهیه و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال کند.

وی افزود: اجرای این طرح از مطالبات معقول اصحاب فرهنگ و هنر استان می باشد که راه اندازی آن در موعد مقرر می تواند پاسخگوی بخشی از این دغدغه ها باشد.

این مقام مسوول با بیان اینکه براساس برنامه زمان بندی این طرح تا پایان سال آینده به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید خاطرنشان کرد: احداث این تالار حافظ آبروی استان است که می تواند برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری استان را به شکل مناسبی ساماندهی کند.

در این جلسه مقرر شد با هماهنگی شهرداری قزوین نسبت به تامین زمین جهت احداث پارکینگ در جنب این تالار اقدام لازم صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز