مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری ۹کارگاه آموزشی سلامت محور در محلات قزوین

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۴:۳۴
کد خبر: ۵۱۰۳۲۳
برگزاری ۹کارگاه آموزشی سلامت محور در محلات قزوین
سعید وزیری نژاد از برگزاری 9کارگاه آموزشی سلامت محور در محلات قزوین طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: 9کارگاه آموزشی سلامت محور با هدف ارتقای سطح مهارت زندگی شهروندان در محلات مختلف قزوین از نهم تا سی ام بهمن ماه برگزار می شود.

وزیری نژاد افزود: این کارگاه های آموزشی در مساجد محلات باغ نشاط، انصاری، مجاهد، هادی آباد، دادگستری، مینودر، آخوند، شیخ آباد و امام زاده علی(ع) به اجرا درخواهند آمد.

وی اظهار کرد: موضوعات این کارگاه های آموزشی شامل «مهارت های زندگی – آیین همسرداری»، «راه های پیشگیری از چاقی و اضافه وزن»، «مهارت های زندگی – مقابله با خلق منفی»، «شیوه پیشگیری از سرطان های شایع در زنان»، «مهارت های زندگی – مدیریت زمان»، «ایمنی زنان خانه دار» و «بیماری های شایع زنان» است.

این مقام مسوول همچنین از برگزاری ایستگاه سلامت در محله مینودر هم خبر داد و گفت: در ایستگاه های سلامت در حوزه بهداشت روان و سلامت جسمی از سوی تیم های تخصصی متشکل از روانشناس و پزشک مجرب به شهروندان این محلات خدمات رایگان ارائه می شود.

وزیری نژاد تصریح کرد: در این ایستگاه ها، سطح سلامت جسمی و روانی مراجعین از سوی متخصصان ارزیابی و پس از شناسایی بیمارانی که سلامت آن ها در خطر است این افراد به پایگاه های بهداشت منتقل می شوند تا تحت درمان قرار گیرند.

وی ارتقای سطح سلامت شهروندان و آشنایی آن ها با سبک زندگی سالم را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی ذکر کرد و افزود: برگزاری این کارگاه های آموزشی تاثیر بسزایی در افزایش مهارت های زندگی خانواده ها خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با بیان اینکه آموزش یکی از راهکارهای اصلی افزایش توانایی و مهارت خانواده ها در امر پیشگیری است اذعان کرد: برگزاری کارگاه های سلامت محور در محلات قزوین و مراکز فرهنگی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار دارد که امیدواریم این اقدام گامی موثر در بهبود کیفیت زندگی مردم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز