فرماندار ورامین خبر داد:

احداث بخش اورژانس بیمارستان مفتح به همت خیرین

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۷:۰۶:۱۴
کد خبر: ۵۱۱۸۲۹
احداث بخش اورژانس بیمارستان مفتح به همت خیرین
محمدرضا یوسفی گفت : خیرین حوزه سلامت شهرستان بخش اورژانس بیمارستان شهید مفتح را در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و در چهار طبقه احداث و در اختیار عموم مردم قرار داده اند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، اولین مراسم خیرّین حوزه سلامت شهرستان ورامین  با حضور خیرین این حوزه و تجلیل از  انها در هتل شایان ورامین برگزار شد

 در این مراسم  محمدرضا یوسفی فرمانداری ورامین، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس ، امام جمعه موقت ورامین و  عموم خیرین ورامین حضور داشتند .

فرماندار ورامین در این مراسم گفت : امروز شهرستان ورامین با قدمت و سابقه خود در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

 وی افزود: شهرستان ورامین در حوزه بهداشتی  و درمانی کمبودهای جدی داد و در این خصوص دولت تلاش خود را خواهد کرد اما  حضور خیرین حوزه سلامت می تواند برای افزایش خدمات درمانی  موثر باشد  .

  وی خیرین  ومعتمدین و افرادی که دلشان برای محرومین می تپد  را مجاهدان فی سبیل الله نامید و افزود: خیرین با عزم راسخ، بر سر اعتقادات و تعهد خود ایستاده اند و هیچگاه از مشکلات پیش رو دلسرد نشده و نه تنها در حوزه سلامت بلکه در تمامی حوزه ها جزو پیشگامان بوده اند.

 فرماندار ورامین گفت : در قرآن کریم هر کجا سخن از جهاد به میان آمده ، خداوند از اموالهم و انفسهم یاد کرده که نشان می دهد بخشی از مجاهدت در راه خدا به بخشش مال، ثروت و ثمرات زندگی بستگی دارد.

یوسفی  بیان کرد: امروز هر فردی در جایگاه خود می تواند خیر باشد حتی با  اهدای یک  وسیله و یا کمک های چند میلیونی و ان چیزی که موجب از بین نرفتن احسان و نیکی در جامعه ایران شده است روحیه ایرانی و اسلامی مرد است

وی بیان داشت: مردم در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هر جا که دولت به یاری آنان نیاز داشته وارد میدان شده اند و خدمات مطلوبی را به جامعه ارائه کرده اند.

یوسفی با اشاره به نیازهای شهرستان ورامین در حوزه بهداشت و درمان گفت : خیرّین نیک اندیش حوزه سلامت با بازسازی و تجهیز بیمارستان ورامین ، خدمات بسیار ارزشمندی را به نیازمندان ارائه کرده و بخشی از نیازهای شهرستان را مرتفع ساخته  اند.

وی گفت : خیرین حوزه سلامت شهرستان بخش اورژانس بیمارستان شهید مفتح را در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال و در چهار طبقه احداث و در اختیار عموم مردم قرار داده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز