مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان کشور در گروه D در خرم آباد به پایان رسید

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۶:۱۸
کد خبر: ۵۱۱۹۳۶
مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان کشور در گروه D در خرم آباد به پایان رسید
مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان کشور در گزوه D به میزبانی لرستان در سالن حضرت معصومه س خرم آباد به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان کشور در گزوه D به میزبانی لرستان در سالن حضرت معصومه س خرم آباد به کار خود پایان داد.
این دور از مسابقات با حضور 15 تیم در 4 گروه در قالب تیم امید جمهوری اسلامی ایران همزمان در سراسر کشور برگزارشد ، تیم های شهرداری اراک، یگانه یادگار آفرینش تهران و فلک الافلاک از 6 تا 8 بهمن ماه سالجاری با همدیگر به رقابت پرداختند.

در اولین روز این مسابقات که راس ساعت 14 روز 4 شنبه آغاز شد شهرداری اراک پیروز ماراتن بازی اول گروه Dشد که شهرداری اراک 3یگانه یادگار آفرینش تهران 2 نتیجه اولین روز مسابقات بود.

روز 5 شنبه راس ساعت 11 صبح نیز تیم فلاک الافلاک لرستان با یگانه یادگار آفرینش تهران مسابقه دادند که تیم لرستان نتیجه را به تهران واگذارکرد و روز جمعه که اختتامیه مسابقات راس ساعت 11 صبح آغاز شد شهرداری اراک و تیم میزبان ، فلک الافلاک به مصاف هم رفتند و در پایان تیم فلک افلاک 3بریک بر شهرداری اراک غلبه کرد.

در پایان دور رفت تیم فلک الافلاک لرستان با 4 امتیاز صدر نشین گروه Dشد ، تیم یگانه یادگارآفرینش تهران با 3 امتیاز دوم و تیم شهرداری اراک نیز سوم شد.
لازم به ذکر است دور برگشت این مسابقات 12 لغایت 15 بهمن ماه به میزبانی اراک برگزار خواهدشد.
پس از جمع بندی امتیازات دور رفت و برگشت این رقابتها، مرحله نهایی نیز با حضور 8 تیم صود کننده 26 بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز