دعوت دو بازیکن لرستانی به تیم ملی فوتسال /سجادبابایی ومسلم اولاد قباد ملی پوشان لرستانی فوتسال

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۱:۰۴
کد خبر: ۵۱۱۹۴۹
دعوت دو بازیکن لرستانی به تیم ملی فوتسال /سجادبابایی ومسلم اولاد قباد ملی پوشان لرستانی فوتسال
سجاد بابایی دروازه بان جوان لرستانی تیم حفاری خوزستان و مسلم اولاد قباد بازیکن شهرداری ساوه پس از درخشش خیره کننده در هفته های اخیر در ترکیب تیم خود در لیگ برتر فوتسال به تیم ملی بزرگسالان فوتسال کشور دعوت شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،سجاد بابایی دروازه بان جوان لرستانی تیم حفاری خوزستان  و مسلم اولاد قباد بازیکن شهرداری ساوه پس از درخشش خیره کننده در هفته های اخیر در ترکیب تیم خود در لیگ برتر فوتسال به تیم ملی بزرگسالان فوتسال کشور دعوت شدند .

سجاد بابایی دروازه بان جوان لرستانی تیم حفاری خوزستان از طرف محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال به تیم ملی دعوت شد .

سجاد بابایی 21 ساله که توانسته فصل اخیر در ترکیب تیم حفاری خوزستان در لیگ برتر فوتسال کشور نمایش خیره کننده ای از خود بر جای گذاشته روز گذشته در ترکیب تیم خود در مقابل دانشگاه آزاد با مهار یک پنالتی نقطه یک ، یک پنالتی نقطه دو و به ثمر رساندن یک گل بعنوان ستاره بی چون و چرای این مسابقه توانست بالاخره ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی را متقاعد کند تا این دروازه بان جوان و آینده دار را به تیم ملی بزرگسالان دعوت کند .

بابایی میرود تا با اثبات شایستگیهای خود ، در آینده ای نزدیک پیراهن شماره یک تیم ملی فوتسال را از آن خود کند تا بهمراه علیرضا بیرانوند دروازه بان شایسته تیم ملی فوتبال بعنوان دو لرستانی سالها دروازه های تیم ملی فوتسال و فوتبال را بیمه کنند .

سجاد بابایی اهل خرم آباد و پرورش یافته در آکادمی فوتسال شن سا لرستان میباشد که اکنون در باشگاه ملی حفاری خوزستان عضویت دارد .

مسلم اولاد قباد دیگر لرستانی عضو شهرداری ساوه هم به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شد .

خبر :امین سپهوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز