آیت الله میر عمادی در مراسم زنگ انقلاب :

دفاع از آرمانهای انقلاب مهمترین وظیفه جوانان است

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۸:۳۶
کد خبر: ۵۱۳۷۶۷
دفاع از آرمانهای انقلاب مهمترین وظیفه جوانان است
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباددر مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب گفت: مهمترین وظیفه جوانان و دانش آموزان ، دفاع ازآرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: شاید یک سوال در ذهن دانش آموزان باشد و آن اینکه امام چگونه شخصیتی بود؟

وی با بیان اینکه شاید نسل چهارم انقلاب شناخت زیادی از امام(ره) نداشته باشند ادامه داد: امام(ره) در حوزه علمیه قم و نجف درس خواندند و درس دادند و یک مجتهد و مرجع تقلید شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: قیام امام(ره)، برای خدا و در راه خدا بود.

آیت الله میرعمادی ضمن برشمردن ویژگی های امام خمینی(ره) اضافه کرد: امام(ره) به وعده های الهی ایمان راسخ داشت و با اتکا به خدا قیام کرد و به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) نسبت به مردم متواضع بود و با آنها همزبان بودند ادامه داد: وقتی مردم به دیدن امام می رفتند، امام درخواست داشتند که ایشان را خدمتگزار مردم بگویند و هنگام مرگ هم از مردم حلالیت گرفتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ویژگی دیگر امام(ره) را شجاع و قاطع نسبت به دشمن خواند و گفت: امام می فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و این از ویژگی دشمن شناسی امام(ره) بود.

آیت الله میرعمادی از دیگر ویژگی های امام(ره) را امیدوار بودن نسبت به آینده دانست و افزود: امام(ره) به جوانان بسیار امید داشتند و آینده را متعلق به نسل جوان می دانست.

وی با اشاره به اینکه هنگامیکه از امام پرسیدند با کدام نیرو می خواهید انقلاب کنید؟ ایشان فرمودند که نیروهای من، یا هنوز به دنیا نیامده اند یا در گهواره هستند تصریح کرد: دانش آموزان و نسل جوان دوستان نو انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد  خطاب به دانش آموزان گفت: اکنون وظیفه شما بوده که از این انقلاب نگهداری کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز