سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:

۲۲ پروژه دانشگاه پزشکی اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۰:۱۳
کد خبر: ۵۱۳۸۶۵
۲۲ پروژه دانشگاه پزشکی اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۲ پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اعتبار بیش از ۵۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش برنا، قدرت اخوان‌اکبری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 22 پروژه دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در حوزه سلامت به بهره‌برداری می‌رسد که برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از 55 میلیادر تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی در استان اردبیل شامل مرکز رادیوتراپی بیمارستان امام خمینی اردبیل و دیگر پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان است، افزود: برای راه‌اندازی این مرکز 17 میلیارد تومان هزینه شده است که به بیماران سرطانی در این مرکز خدمات ارائه می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از راه‌اندازی مرکز شیمی‌درمانی بیمارستان امام خمینی اردبیل با 24 تخت خبر داد و بیان کرد: برای این پروژه نیز که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

اخوان‌اکبری تصریح کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ساختمان جدید علوم پزشکی استان اردبیل نیز به بهره‌برداری می‌رسد که برای راه‌اندازی این پروژه نیز 15 میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است و نیز ساختمان جدید ستاد فوریتهای پزشکی اردبیل با اعتبار 2 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد ‌رسید.

وی از خرید 19 دستگاه آمبولانس برای توزیع در مرکز شهر و شهرستانهای استان خبر داد و اظهار کرد: 8 میلیارد و 500 میلیون تومان برای خرید این آمبولانسها هزینه شده است که می‌تواند گام بزرگی در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهر محسوب شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از راه‌اندازی بلوک زایمانی شهرستانهای خلخال، گرمی، مشگین‌شهر و بیله‌سوار خبر داد و گفت: اتاق عمل مغز و اعصاب بیمارستان ولایت اردبیل نیز همزمان با دهه مبارک فجر راه‌اندازی می‌شود و نیز آزمایشگاه بیمارستان فاطمی اردبیل و چندین پایگاه بهداشتی و درمانی هم‌اکنون در دست اجراست.

اخوان‌اکبری با بیان اینکه درصدد اخذ مجوز برای راه‌اندازی بیمارستان یک هزار تختخوابی در شهر اردبیل هستیم، افزود: انتظار داریم با حمایت مسئولان این بیمارستان در مدت زمان مشخص عملیات اجرایی خود را آغاز کند که برای ما از اولویت اساسی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پروژه بیمارستان ترومای اردبیل نیز در حال‌حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد،‌ تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه نیز 15 میلیارد تومان اعتبار لازم است که انتظار داریم تا نیمه دوم سال آینده به بهره‌برداری برسد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد و 32 تختخوابی شهرستان کوثر خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها نیز به احتمال زیاد سال آینده به بهره‌برداری برسد و بلوک دوم بیمارستان مشگین‌شهر نیز با اضافه شدن 8 تخت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز