استاندار سیستان و بلوچستان :

امام خمینی فرصت سازترین شخصیت قرن بود

۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۱۳۹۰۲
امام خمینی فرصت سازترین شخصیت قرن بود
استاندار سیستان و بلوچستان از بنیانگذار انقلاب بعنوان فرصت سازترین شخصیت قرن نام برد که موجبات حضور و نقش آفرینی زنان را در جامعه ایران فراهم نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی اوسط هاشمی در آیین افتتاح مدرسه دخترانه نمونه سمیه شهر ادیمی گفت: رهبر کبیر انقلاب بعد از ائمه اطهار بزرگترین خدمت را به اسلام کرد.

وی با اشاره به اینکه 65 مدیر زن در مسئولیت های مختلف در استان فعالیت دارند، ادامه داد: این نگاه وسیع امام راحل، نگاههای محدود و بسته به حق انسان ها را حذف کرد. 

وی اظهار داشت:  رهبر کبیر انقلاب  در مکتب پیامبر مکرم اسلام و ائمه معصومین به مرحله ای از نگاه بلند دست یافت که امروز نگاه جهان به راه و اندیشه این انقلاب و ملت معطوف است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر از اسلام نام و نشانی با تابش به وسعت نور آفتاب وجود دارد، مدیون امام است.

 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قبل از انقلاب شرایط و امکان کسب علم به علت فضای بسته جامعه برای اکثر زنان و دختران قبل از انقلاب فراهم نبود.   

هاشمی بیان کرد: همه تلاش خدمتگزاران شما در دولت این هست که فضای منطبق با شان مردم را ایجاد کنیم و استانی بسازیم که همه احساس غرور کنند. وی ادامه داد: این هدف در گروی مشارکت همه مردم استان با برداشتن گامهای استوار تحقق پیدا می کند. 

وی ضمن قدر دانی از تلاشهای مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ، کارکنان، کارگران و پیمانکارانی که در خلق این بنای ارزشمند نقش داشته اند، افزود: در بودجه کشور برای 3 سال متوالی (از سال95) 6 هزار میلیارد ریال ردیف بودجه ای برای رشد فضاهای آموزشی اختصاص یافته است.

هاشمی تصریح کرد: تاکنون، 110 هزار بازمانده از تحصیل در سراسر استان برای کسب علم در کلاسهای درس جذب شده اند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در دولت تدبیر و امید ،65 مدیر زن در بخشهای مختلف مدیریتی دستگاههای اجرایی استان جذب شده اند.

 وی افزود: دانش آموزان باید پرسشگری از معلمان را برگزینند زیرا پرسشگری معلمان را وادار به آموختن می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز