رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران:

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با ورزشهای همگانی گرامی می داریم

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۷:۵۹
کد خبر: ۵۱۴۵۰۳
سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با ورزشهای همگانی گرامی می داریم
شجاع پوریان با اعلام ویژه برنامه های هیات ورزشهای همگانی در دهه فجر گفت: قصد داریم با برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزش همگانی این دهه را گرامی بداریم.

 به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، ولی الله شجاع پوریان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجرو گرامیداشت این ایام با تاکید بر آنکه هدف هیات استان ترویج ورزش های همگانی در بین اقشار مختلف جامعه و داشتن لحظات مفرح و ورزشی خانواده ها با یکدیگر است افزود: در همین راستا با برنامه ریزی های انجام شده در این دهه همایشات و مسابقات متنوع ورزش همگانی را در سطح استان برگزار می نماییم.

رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران ادامه داد: به مناسبت این دهه سعی کردیم با ایجاد فضایی انقلابی و پخش سرودهای ملی  انقلابی  و پذیرایی از ارباب رجوع در محل هیات استان این ایام را گرامی بداریم.

 وی اظهار کرد: روز گذشته هم زمان با آغاز دهه فجر همایش ورزش صبحگاهی در پارک لاله توسط کاروان ورزشی هیات استان برگزار و ورزشکاران پس از آن با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

شجاع پوریان در ادامه  از برگزاری کوه روی خانوادگی ویژه بانوان در ارتفاعات توچال در روز پنجشنبه(14 بهمن ماه ) خبر داد و گفت: با توجه به آنکه هدف اصلی هیات استان در سال جدید ارتقای ورزش در بین بانوان جامعه  و بالابردن سطح سلامت جسمی این عزیزان می باشد به همین منظور کوه روی ویژه  بانوان را در نظر گرفیتم که ورزشکاران  آمادگی جسمانی به همراه  دیگر بانوان ورزشکارنیز در این برنامه شرکت خواهند کرد.

وی  بیان کرد: همچنین هیات استان تهران در این ایام مسابقات انتخابی استان تهران را به منظور شرکت در مسابقات کشوری در رشته های مختلف داژبال ، یوگا و بازی های فکری برگزار می کند که مسابقات داژبال به مدت دو روز فردا و پس فردا در جواد آباد ورامین و همچنین مسابقات یوگای جام فجر نیز در هفته بعد برگزار می شود.همچنین مسابقات بازی های فکری در مدارس سطح شهر تهران  اجرا می شود.

اجرای هرروزه ورزش صبحگاهی همراه با جشن انقلاب و توزیع شربت و شیرینی در ایستگاههای صبحگاهی استان تهران از دیگر ویزه برنامه های این هیات می باشد که به همت کمیته ورزش های روزانه برگزار می شود.

ریس هیات همگانی استان با تاکید برآنکه به غیر از شهر تهران حوزه ها و شهرستانهای استان تهران نیز ویژه برنامه های متنوع همگانی را در این ایام تدارک دیده اند اظهار کرد: شهرستانهای شهریار،اسلامشهر،چهاردانگه،شهر ری، ملارد و دیگر شهرستانهای اسان تهران با برگزاری مسابقات مختلف همگانی از جمله آمادگی جسمانی،طنابکشی، و همچنین همایشات خانوادگی ورزش همگانی به منظور ایجاد فضاهای شاد ورزشی خانوادگی و گرامیداشت این ایام در این شهرستانها برگزار می شود.

شجاع پوریان با شاره به فعالیت های فرهنگی هیات استان ادامه داد: به همت کانون بسیج ورزشکاران هیات استان تهران ما در کنار فعالیت های ورزشی ویژه برنامه های فرهنگی از جمله تجلیل از جانبازان انقلاب اسلامی و همچنین گرامیداشت شهدای ورزشکار را با دعوت بیش از هزار خانواده شهید و با حضور مسئولین ورزشی کشور،قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مهرآباد جنوبی برگزار می نماییم. همچنین از دیگر برنامه های فرهنگی کانون بسیج هیات استان برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی بمناسبت گرامیداشت شهدای آتش نشان به عنوان جام فجر نیز 20 بهمن ماه در میدان آزادی باشگاه تیراندازی انصار المهدی می باشد.

 رییس هیات ورزشهای همگانی استان تهران در انتها با دعوت از عموم مردم استان تهران در این همایشات و مسابقات همگانی  اظهار امیدواری کرد با برگزاری این  ویژه برنامه ها بتوانیم این ایام را گرامی و خانواده ها ی شهر تهران بتوانند ساعات مفرح و ورزشی را در کنارهم داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز