خجسته‌پور گفت :

فعالیت‎های ادارات مرکز استان به واسطه وجود ادارات کل دیده نمی‎شود/اخذبیشترین مجوز احزاب وسمن ها در دولت روحانی

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۰۱:۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۱۵۲۰۴
فعالیت‎های ادارات مرکز استان به واسطه وجود ادارات کل دیده نمی‎شود/اخذبیشترین مجوز احزاب وسمن ها در دولت روحانی
حبیب الله خجسته پور،سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار خرم آباد گفت: فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جهت توسعه و اعتلای کشورمان را نصب‎العین قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،حبیب الله خجسته پور،سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار خرم آباد گفت: فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جهت توسعه و اعتلای کشورمان را نصب‎العین قرار دهیم.

فرماندار سابق خرم آباد  با بیان اینکه شهرستان خرم‎آباد مرکز استان است، افزود: فعالیت‎های ادارات این شهرستان به واسطه وجود ادارات کل دیده نمی‎شود البته این به معنای فعال نبودن ادارات شهرستان خرم‎آباد نیست.

خجسته‎پور با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید فعالیت‎های زیادی در حوزه عمرانی و اقتصادی انجام شده که نمونه بارز آن احیای مجتمع کشت و صنعت خرم‎آباد است، تصریح کرد: مجتمع کشت و صنعت برند استان شده است.

وی ادامه داد:این سرمایه عظیم قریب به یک دهه تعطیل شده بود که با سرمایه‎گذاری خارجی در حال حاضر برای استان "برند" شده و یکی از فعال‎ترین پروژه‎های اقتصادی استان است.

خجسته پور با بیان اینکه تعداد احزاب و سمن‎ها در خرم‎آباد افزایش چشمگیری داشته است، یادآور شد: 30  سمن و 26 حزب در این شهرستان وجود دارد که بیشترین مجوز در دولت یازدهم اخذ شده است.

وی با اشاره به برگزاری 42 کنسرت طی سه سال گذشته در شهرستان خرم‎آباد، خاطر نشان کرد: این کنسرت‎ها بدون هیچ مشکلی برگزار شد و استقبال مردم هم خیلی خوب بود.

سرپرست معاونت سیاسی وامنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: در این مدت کاهش جرائم را در مرکز استان شاهد بوده‎ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز