مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

۲۷۰پرچم به مناسبت دهه فجر در قزوین نصب شده است

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۱۵۸۰۱
۲۷۰پرچم به مناسبت دهه فجر در قزوین نصب شده است
سعید وزیری نژاد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 270پرچم جمهوری اسلامی ایران در استان قزوین نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر 270پرچم جمهوری اسلامی ایران در محور خیابان امام خمینی(ه) از سبزه میدان تا چهارراه مولوی نصب شده تا خاطرات دوران انقلاب برای مردم تداعی شود.

وزیری نژاد افزود: نصب پرچم های بلند در 10نقطه شهر قزوین(دور میدان های شهر) از دیگر برنامه های شهرداری قزوین در حوزه فضاسازی شهری است که توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نصب ریسه های پارچه ای رنگی و پرچمی در تقاطع ها، میادین و معابر اصلی شهر، نصب ریسه های لامپی در برخی از اماکن و معابر اصلی در مسیر راهپیمایی 22بهمن، آذین بندی میادین اصلی به خصوص در بافت مرکزی و ورودی های شهر از دیگر اقدامات شهرداری قزوین به مناسبت ایام الله دهه فجر می باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: نصب چندین تیربرد، 6بیلبورد، 10عرشه پل و سایر ابزارهای تبلیغاتی با موضوع انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح شهر در دستور کار قرار گرفت و ابزارهای دیگر تبلیغاتی همچون فیکسچر در اختیار نهادها و تشکل های غیر دولتی با موضوع دهه فجر قرار داده شد.

فرهنگی ورزشی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز