آیین اعطای دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۰۹:۳۸:۳۸
کد خبر: ۵۱۵۸۱۳
آیین اعطای دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی
مراسم پایانی و آیین اعطای دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی سه شنبه 19 بهمن ماه 95 برگزار می شود .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، مراسم اعطای جوایز دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی به منظور تجلیل و معرفی برگزیدگان، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین سه‌شنبه١٩بهمن ماه ٩٥ ساعت ١٥در سالن اجتماعات دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار می شود .

این گزارش می افزاید: در مراسم اعطای جوایز، برگزیدگان چهار حوزه کتاب، کتاب اسباب بازی، نوشت افزار و پژوهش معرفی و جوایز آن‌ها اهداء می‌شود .

بر اساس این گزارش، دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی-اسلامی به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وبا هدف شناسایی و تقدیر از خلاقان و نوآوران حوزه طراحی و تولید اسباب بازی، کتاب اسباب بازی و نوشت افزار در اردیبهشت ماه 95 آغاز به کار کرد .

 پس از دریافت 945 اثر پژوهشی از جمله کتاب، مقاله و پایان‌نامه و حدود 2500 اثر در زمینه نوشت‌افزار، کتاب اسباب‌بازی و اسباب بازی در دی ماه سالجاری داوری آثار انجام شد و نمایشگاهی از آثار شرکت کنندگان و همچنین کارگاه های تخصصی و مرتبط با سه حوزه در روزهای ۲۰ و ۲۲ دی ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد .

مراسم پایانی و آیین اعطای دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی در « سالن اجتماعات دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور» واقع در میدان بهارستان، خیابان کمال الملک، روبروی درب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز