به همت شرکت گاز و با حضور استاندار قزوین؛

عملیات گازرسانی به روستای کهوانک و ۲۰واحد صنعتی آبیک انجام شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۴:۰۳
کد خبر: ۵۱۶۰۲۶
عملیات گازرسانی به روستای کهوانک و ۲۰واحد صنعتی آبیک انجام شد
همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روستای کهوانک و 20واحد صنعتی از توابع شهرستان آبیک گازدار شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در پنجمین روز از ایام ا... دهه فجر و باحضور فریدون همتی استاندار قزوین مراسم افتتاحیه گازرسانی به روستای کهوانک و 20واحد صنعتی شهرستان آبیک با صرف هزینه ای معادل 7770میلیون ریال برگزار شد.

استاندار در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم استان به ویژه روستاییان را از وظایف اصلی دولت تدبیر و امید دانست و اظهار امیدواری کرد با برخورداری روستای کهوانک از نعمت گاز طبیعی، رفاه و آسایش بیشتری برای مردم این روستا و زمینه های رشد اقتصادی نیز با ایجاد کارگاه ها و واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه فراهم شود.

در ادامه این مراسم اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به پروژه های گازرسانی قابل افتتاح در منطقه آبیک گفت: خوشبختانه شهرستان آبیک و روستاهای آن در زمینه گازرسانی از موقعیت خوبی برخوردار هستند به گونه ای که هم اکنون از 58روستای بالای 20خانوار این شهرستان گازرسانی به 52روستا انجام شده است و عملیات اجرایی گازرسانی به 4روستای نوده، کیاده، غریب مرزعه و ابراهیم آباد نیز در دهه فجر امسال در دستورکار قرار دارد.

مفرد بوشهری ادامه داد: برای اجرایی شدن این پروژه ها 15میلیارد ریال بودجه پیش بینی شده است تا این 4روستا با جمعیتی بالغ بر 109خانوار تا پایان سال 96 به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

وی با اشاره به گازدار شدن روستای کهوانک با صرف هزینه ای بالغ بر 4میلیارد ریال اظهار کرد: با گازدار شدن این روستا تعداد 29خانوار به جمع مشترکین شرکت گاز افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین از کلنگ زنی عملیات احداث ساختمان اداره گاز خاکعلی با پیش بینی بودجه ای معادل 7میلیارد ریال با حضور فریدون همتی استاندار قزوین خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز