رییس کانون زنان بازرگان ایران:

هیچ چیزی نمی‌تواند مانع رشد انسان‌ها شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۴:۵۴
کد خبر: ۵۱۶۶۹۱
رییس کانون زنان بازرگان ایران اظهار داشت: کارآفرینی ساختن چیزی از هیچ است، یک تغییر است، ایده و خلق موضوعی است که شاید در مرحله‌ی اول به ذهن کسی خطور نکند.

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رییس کانون زنان بازرگان ایران در همایش همایش انقلاب اسلامی، زنان کارآفرین و توسعه اقتصادی نیز که میهمان و سخنران ویژه‌ی این همایش بود هم با اشاره به اینکه نگاهی که در داخل کشور به کارآفرینی می‌شود، متفاوت با نگاهی است که در بیرون از مرزها وجود دارد، اظهار داشت: کارآفرینی ساختن چیزی از هیچ است، یک تغییر است، ایده و خلق موضوعی است که شاید در مرحله‌ی اول به ذهن کسی خطور نکند.

سیده فاطمه مقیمی گفت: در دنیای امروز برای ایده‌های نو و خلاقه ارزش زیادی قائل هستند، چون می‌دانند ممکن است باعث ایجاد تحول شوند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: ای کاش نفت نداشتیم تا به اقتصاد متکی به نفت وابسته نمی‌شدیم.
مقیمی با تاکید بر اینکه تکیه بر رشد یک کشور را می‌توان بر بزرگ‌ترین سرمایه‌ی آن یعنی نیروی انسانی گذاشت، عنوان داشت: تفکیک جنسیت در سرمایه‌ی انسانی راهی ندارد.
کارآفرین برتر جهان اسلام با تاکید بر اینکه 60 درصد ورودی‌های دانشگاه بانوان هستند، بیان داشت: زنان همواره در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی کشور پیشتاز بوده‌اند.
سیده فاطمه مقیمی گفت: اگر نگاه اقتصادی زن در خانواده وجود نداشت، خانواده نمی‌توانست در شرایط مختلف نقش خودش را به خوبی ایفا نماید.
رییس کانون زنان بازرگان ایران با تاکید بر اینکه هیچ چیزی نمی‌تواند مانع رشد انسان‌ها شود، تصریح کرد: تا جایی که به اخلاقیات، باورهای دینی و مذهبی‌مان خدشه‌ای وارد نشود، تفکیکی میان زن و مرد قائل نیستیم.
وی با تاکید بر اینکه هرگز حجاب مانع فعالیت و حضورش در مشاغل مختلف و تحصیلات نشده است، اظهار داشت: خوشبختانه در کشور ما از نظر قوانین، هیچ محدودیتی برای حضور زنان در عرصه‌های اقتصادی و کارآفرینی وجود ندارد.
 

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان، در پایان این مراسم از زنان کارآفرین لرستان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز