استاندار هرمزگان در ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان:

مناطق پر خطر و آسیب پذیر در اولویت بازآفرینی شهری قرار گیرند

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۰۷:۳۷:۱۹
کد خبر: ۵۱۶۹۲۰
مناطق پر خطر و آسیب پذیر در اولویت بازآفرینی شهری قرار گیرند
استاندار هرمزگان گفت: مناطق پر خطر و آسیب پذیر که احتمال حادثه در آنها وجود دارد، باید در اولویت بازآفرینی شهری قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان هرمزگان با تاکید بر اینکه دبیرخانه این ستاد باید فعال تر شود، عنوان کرد: طرح های بازآفرینی باید براساس آئین نامه پس از تصویب در ستاد استانی عملیاتی شود.

وی ادامه داد: تشکیل صندوق بازآفرینی نیز پیشنهاد خوبی است که نیاز است منابع آن تامین شود.

استاندار هرمزگان افزود: مناطق پر خطر و آسیب پذیر که احتمال حادثه در آنها وجود دارد، باید در اولویت بازآفرینی شهری قرار گیرند.

صندوق بازآفرینی شهری در بندرعباس تشکیل شود

محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران نیز در این نشست با بیان اینکه کیفیت زندگی در شهرها مغفول واقع شده است، عنوان کرد: ایمنی و سلامت باید در زندگی شهری مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت یازدهم، وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده برای بهبود کیفیت های مغفول شهری در کشور برنامه هایی ارائه و اجرایی کند و این موضوع از دو جهت اجتماعی و ایمنی مورد توجه قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: استان هرمزگان و به خصوص شهر بندرعباس یکی از هفت استانی است در زمینه برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ایمنی شهری در اولویت قرار دارد.

ایزدی با بیان اینکه یکی از راه حل های وزارت راه و شهرسازی مدیریت منابع است که می توان از این طریق کارهای بزرگی انجام داد، اظهار داشت: پیشنهاد می کنیم صندوق بازآفرینی شهری در بندرعباس تشکیل شود که این صندوق می تواند برای رفع مشکل بافت های فرسوده تسهیلات ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران خاطرنشان کرد: تا کنون دو هزار و 700 فقره تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده در هرمزگان پرداخت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز